Honda XR650R motor delar

Problemet med amerikanska ebay är väl att man först å främt får betala tull för skiten och att man inte vet om det kommer en tegelsten eller ett sprucket motorblock eller nåt annat rammel

Köper man från en säljare med bra feedback så är det lugnt. Använder man sen paypal som betalningsmedel så har de bra fraud protection....

Givetvis åker man på tull men ett komplett block för 1500+tull är ju som hittat....

Jag hörde mig för lite angående biltema kedjor och en polare till mig hade köpt en sån till sin 450 cross och det var det sämsta skit han hade åkt med sa han.

den höll i 5 varv och då köpte han den dyraste kedjan som fanns på Biltema så en sån blir det då inte

Då har han gjort fel......

Jag har själv kört ett par av deras kedjor på allt från crosshojar till offroadjärn och visst de är inte de absolut bästa kedjorna men de håller lika länge som kedjor för dubbla pengarna. Lahi här på forumet kan stå som garant för draghållfastheten då han kör de på sin turbohoj....

Last edited:
Jag hörde mig för lite angående biltema kedjor och en polare till mig hade köpt en sån till sin 450 cross och det var det sämsta skit han hade åkt med sa han.

den höll i 5 varv och då köpte han den dyraste kedjan som fanns på Biltema så en sån blir det då inte

Ren lögn skulle jag vilja säga. Har för mig att SGM här åp Sporthoj körde emd en biltemakedja länge som fan utan minsta tendens till att töja sig. Helt klart värt att testa.

Jag kör med en biltema 520 icke o-ringkedja just nu till min 450 och den är fortfarande fin i skicket trots 10-15h användande.

Ren lögn skulle jag vilja säga. Har för mig att SGM här åp Sporthoj körde emd en biltemakedja länge som fan utan minsta tendens till att töja sig. Helt klart värt att testa.

Jag kör med en biltema 520 icke o-ringkedja just nu till min 450 och den är fortfarande fin i skicket trots 10-15h användande.

Nä en lögn är det inte men det kan helt klart vara ren otur i hans fall men jag vågar inte skaffa mig en Biltema kedja iaf..jag ska köpa den dyraste å bästa kedjan jag hittar..hehe

Oops nu blev jag nervös.
Blir till att byta direkt.

Funkar denna på en Xr650?
http://www.biltema.se/products/product.asp?iSecId=1684&iItemId=135229

:Dköpte en sån igår och monterade ,börjar likna biltema edition xren olja, filter, däck, belägg, styre, styrmuffar och nu senast kedjan

Nä en lögn är det inte men det kan helt klart vara ren otur i hans fall men jag vågar inte skaffa mig en Biltema kedja iaf..jag ska köpa den dyraste å bästa kedjan jag hittar..hehe

:tunganäven den dyraste kedjan ryker om den är utsliten och dåligt underhållen,
haft sprickor i rk kedjors länkplattor också så en dyrare kedja är ingen garanti ,kollar länkplattorna när jag smörjer kedjan

Last edited:

Ja, du gör som du vill. Men att tro att du får en dubbelt så bra kedja för att du betalar dubbelt så mycket är inget annat än ren dumhet. Många har kört på biltemas kedjor och bevisat att dem inte är sämst i världen. Dem är inte bäst heller, men relativt priset så är dem helt klart värda sina slantar.

Ja, du gör som du vill. Men att tro att du får en dubbelt så bra kedja för att du betalar dubbelt så mycket är inget annat än ren dumhet. Många har kört på biltemas kedjor och bevisat att dem inte är sämst i världen. Dem är inte bäst heller, men relativt priset så är dem helt klart värda sina slantar.

Nädå dum är jag inte...hehe :D

tror absolut att dom kan duga åt mig men det känns lite bättre när det INTE står Biltema på den...

*/ ?>
Nyheter
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Back