Honda XR600R, bra eller anus?

Ankan_84

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2006
Hoj
Har hittat den Retta:)
Funderar på att köpa en leksak till vintern... Har hittat en XR600R 96:a för 29,000:- med ett komplett Arrow trimavgassystem och Rental-styre på. Dock inte landsvägsreggad... Va tycker ni??

Är det bökigt att regga om en sån??

Ankan_84 skrev:
2510303 Funderar på att köpa en leksak till vintern... Har hittat en XR600R 96:a för 29,000:- med ett komplett Arrow trimavgassystem och Rental-styre på. Dock inte landsvägsreggad... Va tycker ni??

Ska i princip vara omöjligt att lv-regga en enduro. Ska du ändå ha en enduro så köp något nyare för mindre pengar. Enduromodellen av drz400 ligger runt 25kkr och är från 00 och nyare. ex http://www.blocket.se/vi/9237301.htm?ca=20_s

Last edited:
Ge dig inte på att regga den .. köp en reggad istället. Finns många billiga

Köp mer än gärna någon som renoverats i motorn för dessa går fullt ös hela tiden

Finns inget bättre för pengarna

Hur gammal är den? 29 loppor är för mycket om den är gammal, speciellt med tanke på att den inte är LV-reggad. XR600:or är (enligt mitt tycke) ofta överprissatta även om det är en jäkligt bra och slitstark hoj.

sålde ju min landsvägsreggade 92 med motardisar för 24 har jag för mig.
leta vidare el tokpruta :tummenupp

sgtpepper skrev:
2510820 Hur gammal är den? 29 loppor är för mycket om den är gammal, speciellt med tanke på att den inte är LV-reggad. XR600:or är (enligt mitt tycke) ofta överprissatta även om det är en jäkligt bra och slitstark hoj.

Ja de är för mkt... 25-26 för en fin

Ankan_84 skrev:
2510303 Funderar på att köpa en leksak till vintern... Har hittat en XR600R 96:a för 29,000:- med ett komplett Arrow trimavgassystem och Rental-styre på. Dock inte landsvägsreggad... Va tycker ni??

japp, på tok för mkt för en icke lv-reggad.... Satsa på lv istället som ovanstående säger. XR rockar!

Nyheter
Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!