Honda XR600 -86:a lite frågor!

Peanutboy

Kawaski
Gick med
17 Mar 2003
Hoj
ZX-10R 2006
Köpte mig precis en Honda XR600 86:a LV registrerad. Jag har lite frågor om denna hoj!

1. Vilken belysning behövs vid besiktning (blinkers, hel/halvljus, P-ljus o bromsljus) ??

2. Var på nätet hittar man ett elschema på hojen?

Kontakta Linkan77 som kan han säkert hjälpa dig då han precis börjar bli klar med sin. Jag tror han har elschema liggandes på jobbdatorn??

Beställde precis Haynes rep. manual så där får man nog svar på det mesta hoppas jag

Tyckte att haynes förstör det själv bok va helt värdelös, dåliga bilder och rörig text med massa blädrande fram och tillbaka bland olika kapitel.

Jag laddade ner en meckmanual som va bättre beskriven och gick igenom de olika stegen vid demont och ihopsättning, finns bra elscheman i den oxå.

Tyckte att haynes förstör det själv bok va helt värdelös, dåliga bilder och rörig text med massa blädrande fram och tillbaka bland olika kapitel.

Jag laddade ner en meckmanual som va bättre beskriven och gick igenom de olika stegen vid demont och ihopsättning, finns bra elscheman i den oxå.

Vart hittar man den manualen då?

hämtade min -86:a i förra veckan (med ett monster till kåsa lyse...suck) så om du vill dela med dej till mej med är jag inte otacksam.

Du har oxå pm

Finns massor av fina framlysen att handla på nätet, bara slita bort och trycka dit ett nytt :tummenupp
Denna köpte jag till min (den vita)

Bifogat

• mmx_white.jpg
    mmx_white.jpg
    38.3 KB · Visningar: 53
Last edited:
Nyheter
Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu