Honda xr 650r -00 stulen i waxholm

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Ställde hojen på en engarns parkeringen i fredags (16/7) och åkte ut i skärgården, kom hem igår (19/7) och inte fan fanns det nån hoj där inte..:mad:

Hel och fräsch xr med polerat rostfrit slipon, supermotard fälgar, svart ceet gripsadel, svart lyse, mini blinkers, TILLFÄLLIG REG SKYLT! fast den lär inte vara kvar..

Reg nr: RPA 411

Om nån ser den vänligen preja den av vägen, jag betalar din självrisk gånger två, blir tjuven invalid betalar jag gånger 3..:mad:

De va en kul sommar så länge det vara, 250 mil ungefär.

Tur att man just servat den på verkstad och satt på nya däck..:gnissla

Ställde hojen på en engarns parkeringen i fredags (16/7) och åkte ut i skärgården, kom hem igår (19/7) och inte fan fanns det nån hoj där inte..:mad:

Tradigt!

Var på engrn ställde du den, vid kanotklubben eller utanför någon av dom två båtklubbarna? (vad jag minns är det enbart där man kan långtidsparkera)

Mina föräldrar har bil och båtplats där, kan koll om dom har sett något, sannolikheten är dock närmare nolll... och tyvärr har det försvunnit hjul och billsterero och vandalisering däromkring sen tidigare både utanför och innanför grindar/staket.

Tradigt!

Var på engrn ställde du den, vid kanotklubben eller utanför någon av dom två båtklubbarna? (vad jag minns är det enbart där man kan långtidsparkera)

Mina föräldrar har bil och båtplats där, kan koll om dom har sett något, sannolikheten är dock närmare nolll... och tyvärr har det försvunnit hjul och billsterero och vandalisering däromkring sen tidigare både utanför och innanför grindar/staket.
På grusparkeringen.. Låset låg inte kvar så jag väldigt intresserad av tips om skåpbilar som cirkulerat.

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back