Honda xr 650r -00 stulen i waxholm

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Ställde hojen på en engarns parkeringen i fredags (16/7) och åkte ut i skärgården, kom hem igår (19/7) och inte fan fanns det nån hoj där inte..:mad:

Hel och fräsch xr med polerat rostfrit slipon, supermotard fälgar, svart ceet gripsadel, svart lyse, mini blinkers, TILLFÄLLIG REG SKYLT! fast den lär inte vara kvar..

Reg nr: RPA 411

Om nån ser den vänligen preja den av vägen, jag betalar din självrisk gånger två, blir tjuven invalid betalar jag gånger 3..:mad:

De va en kul sommar så länge det vara, 250 mil ungefär.

Tur att man just servat den på verkstad och satt på nya däck..:gnissla

Ställde hojen på en engarns parkeringen i fredags (16/7) och åkte ut i skärgården, kom hem igår (19/7) och inte fan fanns det nån hoj där inte..:mad:

Tradigt!

Var på engrn ställde du den, vid kanotklubben eller utanför någon av dom två båtklubbarna? (vad jag minns är det enbart där man kan långtidsparkera)

Mina föräldrar har bil och båtplats där, kan koll om dom har sett något, sannolikheten är dock närmare nolll... och tyvärr har det försvunnit hjul och billsterero och vandalisering däromkring sen tidigare både utanför och innanför grindar/staket.

Tradigt!

Var på engrn ställde du den, vid kanotklubben eller utanför någon av dom två båtklubbarna? (vad jag minns är det enbart där man kan långtidsparkera)

Mina föräldrar har bil och båtplats där, kan koll om dom har sett något, sannolikheten är dock närmare nolll... och tyvärr har det försvunnit hjul och billsterero och vandalisering däromkring sen tidigare både utanför och innanför grindar/staket.
På grusparkeringen.. Låset låg inte kvar så jag väldigt intresserad av tips om skåpbilar som cirkulerat.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman