Honda XR 650 SM Stulen i JKPG 8 Maj

SolitudE

R.I.P Brorsan!
Gick med
23 May 2003
Ort
Mullsjö (Jönköping)
Hoj
NSR:en såld! Nu hojlös!
Läste igenom alla svar nu, känns bra att läsa!
Jag tror jag gjorde rätt, kunde inte tvinga honom att stanna, trots att jag hade 28 golfklubbor i bilen. Man vill ju inte få problem själv, det kändes som att det viktiga var att han inte stack iväg med hojen igen. Det hade han aldrig fått göra!

Jag känner mig faktiskt lite hedrad över att kunna hjälpa erik med en sån här sak, vet hur mycket han gillar att köra och hur han älskar sin hoj! :)

Och självklart kommer jag vittna mot killen/killarna när de får fast dom.

/Glenn
 

AndersJohansson

Ny medlem
Gick med
26 Feb 2005
Ort
Umeå
Hoj
Letar ratbike
SolitudE skrev:
2147534 Läste igenom alla svar nu, känns bra att läsa!
Jag tror jag gjorde rätt, kunde inte tvinga honom att stanna, trots att jag hade 28 golfklubbor i bilen. Man vill ju inte få problem själv, det kändes som att det viktiga var att han inte stack iväg med hojen igen. Det hade han aldrig fått göra!

Jag känner mig faktiskt lite hedrad över att kunna hjälpa erik med en sån här sak, vet hur mycket han gillar att köra och hur han älskar sin hoj! :)

Och självklart kommer jag vittna mot killen/killarna när de får fast dom.

/Glenn

Uppdatera när det händer nåt mer!
 

überjahn

Hejhej.
Gick med
10 Nov 2004
Ort
Myllsjö
Hoj
Kawasaki Z1000
...

Finns inte så mycket att skriva, bara det att jag är sjukt tacksam till Glenn och Janne (glenns pappa) som offrade hela golfkvällen för att stå på en parkering i flera timmar! Sen att ni gjorde helt rätt att låta han sticka och såg till att hojen var kvar gör ju inte saken mindre hedervärd! Finns inte mycket man kan göra som väger upp det, att ge mig min hoj tillbaka! Det är det jag alltid håller/hållit på med och lägger alla mina pengar på så ja...Tack! :tummenupp

/Erik.
 

whitesnake

vad ska man skriva här??
Gick med
2 Sep 2004
Ort
Lund
Hoj
suzuki dr650se -00
überjahn skrev:
2148293 Finns inte så mycket att skriva, bara det att jag är sjukt tacksam till Glenn och Janne (glenns pappa) som offrade hela golfkvällen för att stå på en parkering i flera timmar! Sen att ni gjorde helt rätt att låta han sticka och såg till att hojen var kvar gör ju inte saken mindre hedervärd! Finns inte mycket man kan göra som väger upp det, att ge mig min hoj tillbaka! Det är det jag alltid håller/hållit på med och lägger alla mina pengar på så ja...Tack! :tummenupp

/Erik.




Bra jobbat Glenn :klappar Och grattis Erik, det va ju bra att det löste sig så bra iaf. Kunnde nog inte bli mycket bättre än vad det blev till slut :tummenupp
 

Kazta

Ny medlem
Gick med
2 Sep 2005
Ort
Lund
Hoj
R6
Säger som alla andra, RIKTIGT BRA JOBBAT!! :klappar :klappar

Riktigt gött att höra saker som "ordnar upp sig" och bra att det inte gjordes något förhastat, som någon sa,

-sånt kan alltid ordnas i efterhand-
 

snedskev

comfortably numb
Gick med
28 Feb 2006
Ort
stockholm
Hoj
crf 250
faaan vad kungligt!!!

ta o se till nu att liraren fattar att han har skitit i det blå skåpet o då menar jag inte att han ska få "rättsliga påföljder" för det kommer han inte att få några... för polisen kommer inte kunna bevisa att det är just HAN som stal hojen så ärendet kommer att läggas ner innan du ens hinner o blinka.

behöver du förslag på vad du kan göra med en tjyv så kan du pm:a så löser jag det åt dig.
mvh/sebban
 

SolitudE

R.I.P Brorsan!
Gick med
23 May 2003
Ort
Mullsjö (Jönköping)
Hoj
NSR:en såld! Nu hojlös!
Fick höra att polisen i västergötland gripit kvinnan som äger bilen men också en man.
Mannen misstänkt för stöld och kvinnan för medhjälp till stöld.

/Glenn
 

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Ort
bergeforsen
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
SolitudE skrev:
2160501 Fick höra att polisen i västergötland gripit kvinnan som äger bilen men också en man.
Mannen misstänkt för stöld och kvinnan för medhjälp till stöld.

/Glenn


:yoparty
 
Nyheter
Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Top