Honda X11 ?

Tåbbä skrev:
Loser: hade du powercommander till din X11? När du hade akra-systemet på alltså?

Nope, den har lambda (heter det så?), så mecken tyckte inte att det behövdes. Hade ett litet tapp runt 2500 varv, men vem varvar så lite? Hade tydligen kunnat avhjälpts med PC och "öppnare" luftfilter, men jag tyckte inte det var värt pengarna. Helsys för ca 10K gav mig 18 pigga kusar och ca 15-20kg lättare hoj. Så det är nog melodin på den hojen. Dock blir du av med centralstödet, men det saknar man knappast. Lägger med en bild på gammla pärlan.

//D

Bifogat

• x11_s.jpg
    x11_s.jpg
    64.6 KB · Visningar: 113
Har inte provat den själv men tycker den är lite cool jag med. Skall vara ett jävla acc i den! Minns nån mc-test (kan ha varit Bike) där dom skrev att dom inte upplevt accelarationen så hård på någon annan mc (då) eftersom den saknar lite kåpa och man sitter ganska upprätt.

Dock är den i fetaste laget, tanken är ju som ett matbord om man sitter på den tyckte jag.

Tror den går i fkl 6 hos några bolag tack vare vikten. Skulle gärna prova en, dock inte optimal för kurvigt kanske men säkert rolig hoj med mkt mos i och bra kvalité (Honda).

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show