Honda x11 rulle:)

"A Crazy Swedish Guy" :hihi Jo, den där vägen kan man utan och innan - det som är mest crazy förutom att du kör i Östhammar, är att 76:an ner mot Harg tillhör ett av de vildsvinstätaste stråken i Uppland. Det finns alltid en risk att det dyker upp en 350 pannors galt med tillhörande familj på vägen :3freak (och då blir det galet!)

Men iofs innebär ökad fart, mindre exponeringstid :tummenupp

Last edited:
Ska vi seriösa knuttar verkligen behöva tolerera ytterligare en DanTheMan som drar trafikkriminaliteten till dess yttersta gränser på film??
Inte nog med det, de kommer ju hit och tar alla våra tjejer osså!!

Banna packet! :kulspruta

TomK skrev:
2093845 "A Crazy Swedish Guy" :hihi Jo, den där vägen kan man utan och innan - det som är mest crazy förutom att du kör i Östhammar, är att 76:an ner mot Harg tillhör ett av de vildsvinstätaste stråken i Uppland. Det finns alltid en risk att det dyker upp en 350 pannors galt med tillhörande familj på vägen :3freak (och då blir det galet!)

Men iofs innebär ökad fart, mindre exponeringstid :tummenupp

Hehe jo MKT vilt på den vägen. Men ska man oroa sig för alla faror HELA tiden så... ska man nog inte åka hoj.

Men Men, Ska göra ett "tids-test" Gimo-Uppsala i sommar, får väll slänga på kameran på hojen igen dårå :hihi
Blir nog ingen höjdar tid me min stackars hoj :tungan

DanTheMan!!! skrev:
2093318 Min första rulle, gjort på en timme :)

Fattade inte hur man skulle länka den :fatta!

Gå in på
http://www.hondax11.nl/
Sen på /Publicaties Sen är det filmen högst upp:)

Blir ny film snart, men ny drevning :)
Jag tänkte faktiskt ge filmen en ärlig chans och se hela för att sedan kunna komma med konstruktiv kritik.

cool film, inte hør på gnallspikarna som tydligen sjalva kan wheela i 300 blås och som kjør ifrån snuten varje dag.....

DanTheMan!!! skrev:
2094801 Hehe jo MKT vilt på den vägen. Men ska man oroa sig för alla faror HELA tiden så... ska man nog inte åka hoj.

Men Men, Ska göra ett "tids-test" Gimo-Uppsala i sommar, får väll slänga på kameran på hojen igen dårå :hihi
Blir nog ingen höjdar tid me min stackars hoj :tungan

Nä, ärligt talat så har jag inte själv sett annat än en älg (fåglar och sånt borträknat) där på två hela sommarsäsonger - djuren kanske håller sig undan pga ljudet ?

Gimo-Uppsala har jag nog aldrig klockat, men gissar på dryga 20min om man tar det lite försiktigt. Nu kan man ju t.o.m. få idolfoto när de nya kamerorna kommer upp.

TomK skrev:
2096824 Nä, ärligt talat så har jag inte själv sett annat än en älg (fåglar och sånt borträknat) där på två hela sommarsäsonger - djuren kanske håller sig undan pga ljudet ?

Gimo-Uppsala har jag nog aldrig klockat, men gissar på dryga 20min om man tar det lite försiktigt. Nu kan man ju t.o.m. få idolfoto när de nya kamerorna kommer upp.

Mmm dem där kamerorna kommer störa mitt "Morgon Flyt" när jag pendlar till sthlm :)

Men men grabbar, får c om nästa film blir lite "farligare" å lite "roligare"

Det blir mindre musik å mer motorljud ivarjefall:)

När får vi se lite mer sköna x11 filmer? Kör själv samma hoj, underbar leksak eller hur?
Kul att se en film som inte handlar om en R1:a, kepp up the good work :Bugar

Skulle vart en skön film om du skippade musiken, det sista man vill höra när man kollar på en hojfilm är musik.

Stackar mus han hade fullt upp att hålla sig kvar på nyckeln ;)
skippa gammel eurodance stycket nästa gång va :-)

Back