Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Långa farbron skrev:VF- C, F, R, eller S ?
Poacher skrev:Men de äter kamaxlar, tydligen hade modellen problem med smörjningen till toppen, Honda fick designa om hela motorn till nästa modell för att övertyga folk om att problemen var borta, det resulterade ju i den långlivade VFR modellen.
Massor har säkert kört en sån men du skrev VF, vilket idag är en rätt gammal ovanlig hoj, speciellt på ett forum där moderna sporthojar hyllas.witte skrev:Så VFR 750 F tillhör de som går "toklångt utan problem"?
Men fortfarande ingen här som kört en sån..?
Poacher skrev:Massor har säkert kört en sån men du skrev VF, vilket idag är en rätt gammal ovanlig hoj, speciellt på ett forum där moderna sporthojar hyllas.
En VF 750 är lika gammal som min hoj, och vi är få på detta forum, mycket få.
VFR750 som finns i olika typer från 86 och framåt är en touringmässig hoj med dagen mått, den har en lättkörd motor och folk verkar trivas med dem.
Det rör sig inte om en extrem eldsprutande sporthoj som kastar dig ur sadeln bara du nuddar gasen.
Sportiga hojar kan var svårt att köra sakta och svänga tvärt med pga sittställningen, bäst är det förstås med en hoj där man sitter upprätt med benen hyfsat rakt ner, det är kanske inte så konstigt att körskolor använder hojar som Honda CB 750 som övningshojar.witte skrev:Det verkar vara en bra hoj men jag är osäker på om den är lämplig som uppkörningshoj. Dvs hur lättkörd den är för min sambo på manöverprovet.
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |