Honda.....Tråden

Min spetta

Söker en styrdämpare

Bifogat

• honda sp1 liten bild.jpg
    honda sp1 liten bild.jpg
    35.7 KB · Visningar: 167
Re: Re: Re: Till Tommy...

Lillan skrev:
Grattis då :tummenupp

He,he-tänk vad världen kan vara liten :) , där bor ju jag :tummenupp
Ska själv beställa lite grejjer från honom.
Min hoj är köpt i Stockholm,på firma.

/Lillan

Kan han fixa mig en styrdämpare?
Kan du kolla;)

Re: Re: Re: Re: Till Tommy...

Honda Fan skrev:
Kan han fixa mig en styrdämpare?
Kan du kolla;)

Kan du fråga han om han har varit till japan och hämtat hem några slipon till mig ?? (han har lovat att han skulle fixa!)

:bow :bow :bow

Re: Re: Re: Re: Till Tommy...

ambulans skrev:

Schysst! Får du upp den på slangen på två:an? Har en CBR 900 -96 har lite problem på tvåan. På ettan går det fin med tvåan... brr Några tips?

Jag fyller väl på Hynda-tråden med en Storm :)

vtr_depåstöd.jpg

här kommer mitt lik

en f.d SS600 som fått nytt liv på gata igen....och en hel dos bana oxå :D :crash

Ang styrdämpare till SP1....kolla upp www.wemi.nu och prata/ring till Johan...numret finns på sidan

Bifogat

• bodilsamling.jpg
    bodilsamling.jpg
    76.9 KB · Visningar: 129
måste ju posta en bild på en av mina fd hojar....en SF Hornet 600-98...
mycket rolig leksak :rock

Bifogat

• streetfighter.jpg
    streetfighter.jpg
    77.4 KB · Visningar: 122
Stoppade visst i mig ett par piller förycket igår! sitter en jätte mätare mitt på instrumentpanelen men den hade jag lyckats gömt när jag fäste den på crosstyret

Re: Re: Re: Re: Re: Till Tommy...

MHK skrev:
Schysst! Får du upp den på slangen på två:an? Har en CBR 900 -96 har lite problem på tvåan. På ettan går det fin med tvåan... brr Några tips?

ja du, jag är inte heller nå vidare på att slanga faktist.. och jag har trasslat med att få upp den på tvåan hur länge som helst..
men tack vare polare som är kung på att leka på bakhjulet så har jag till slut lyckats att få upp den på 2:an... Rigge gjorde de om o om igen på min, så de va bara att acceptera att det va mig de va fel på.. :p

Men nu går de... jag har till o börjat med drevat om den, ett ner i fram.. och 2 upp i bak. SÅ har du orginaldrevning så börja att byta dessa.
Misstaget jag sen gjorde va nog att jag försökte på för höga varv på tvåan... men på 3000 ....och en fjutt på kopplingen samt full gas så kommer den.. sakta men säkert.
Nu ska jag byta cdi boxen, o se om det är som dom säger.. att hojjen blir som ny...
Men dreva först... sen 3000 varv.. så ska du se att den kommer :tummenupp

Har en CBR929RR -01
Som ni ser på bilden så var jag ute i diket efter att jag fått väja för en räv, (i efterhand så önskar jag att jag hade klippt den jäveln)
Är behov av kåpor nu...
Undrar om någon vet om kåpfästena passa till CBR1000? för isåfall kan man ju fula till med lite snyggare kåpor (måste byta lyktan med)
visabild.php

jaha... vet inte riktigt om det är rätt tråd.. men det står HONDA lite varstans på dom få orginal delar som finns kvar på hojen. så det borde räknas.
MEN, är det en sporthoj....?

Bifogat

• 1313687534144.jpg
    1313687534144.jpg
    71.8 KB · Visningar: 36
Back