Honda SP1-tråden

abethebabe...du är inte lite sugen på en Spetta va? :D :tummenupp

kidding me, har man haft en innan du kommer att förstå vad jag menar, eller säg så här: "one´s you try black you never go back":hihi

vi får se, hoppas att det löser sig inom nån vecka här:)

1. Biltmore (Stockholm)
2. Roger_SWE (Stockholm)
3. Mr.Twin (Norrköping)
4. Icko (Österåker)
5. Razorback (Halmstad)
6. Abethebabe (Falkenberg?)
7. Rayback (Falkenberg??? har inte kollat me honom ännu men han hojtar till om han inte kan/vill)
8. Softishman (Uppsala)
9.JSH (Uppsala)

om jag får tag på någon hoj innan dess :confused:

1. Biltmore (Stockholm)
2. Roger_SWE (Stockholm)
3. Mr.Twin (Norrköping)
4. Icko (Österåker)
5. Razorback (Halmstad)
7. Rayback (Falkenberg??? har inte kollat me honom ännu men han hojtar till om han inte kan/vill)
8. Softishman (Uppsala)
9.JSH (Uppsala)

om jag får tag på någon hoj innan dess :confused:

dom är sällsynta dom små rackarna:tungan

ps! jag söker en så tipsa gärna om du/ni vet ngn som skall sälja:)

Last edited:
Saknar oxå min spetta lite... =(

Får man fresta med en bild från idag

Klasse och Fazerfun kommer att mörda mig men what the heck....här kommer en bild från idag. Det blev ingen lång runda, men f*n va skönt att vara på 2 hjul igen:tummenupp

:banana

Bifogat

• PICT0014small.JPG
    PICT0014small.JPG
    90.2 KB · Visningar: 97
Klasse och Fazerfun kommer att mörda mig men what the heck....här kommer en bild från idag. Det blev ingen lång runda, men f*n va skönt att vara på 2 hjul igen:tummenupp

:tummenupp :tummenupp :tummenupp

det var satan så fin den var:) vad fick du pynta för den?

Kan man i SP1:ans instrument tagga om hastighetsmätaren så att den visar rätt efter en omdrevning, eller är det 3parts-tillbehör som gäller?

Har du ingen skam i kroppen!!!! här sitter man & vääntar...så slänger du upp en sån bild!!! :mad:

PS. grymt fin Spetta du har där! :tungan

PS. Fazerfun...skriv upp sig på listan här nu!!:)

Senaste listan Spettaträff 2009/SP1 och SP2

1. Biltmore (Stockholm)
2. Roger_SWE (Stockholm)
3. Mr.Twin (Norrköping)
4. Icko (Österåker)
5. Razorback (Halmstad)
8. Softishman (Uppsala)
9.JSH (Uppsala)

PS/ Även om ni inte har fått tag i några spettor så är ni välkommna iallafall!!
Ni kan ju sukta på våra spettor så länge:brinnerup
Om jag får föreslå så tycker jag att vi får ta en träff i Stockholm "some were"!
Jag håller med att efter en långrunda grilla lite och en kubbkväll skulle sitta fint. Alla som är med kan ju lägga en 50-60 spänn till den vi skall vara hos eller :va Det är bara ett förslag eller har ni några bättre, så kom fram med dom för det här kan ju bli häftigt :fyllisar

Kan man i SP1:ans instrument tagga om hastighetsmätaren så att den visar rätt efter en omdrevning, eller är det 3parts-tillbehör som gäller?

Skulle inte tro det.... Finns sådana tillbehör att köpa.... Speedohealer eller nått sånt...

Vi hyr nån festlokal med låsbart garage, sen grillar vi , dricker bira & torrvarvar till solen går upp!

Hemma hos dig då!:rolleyes:

Last edited:

Ohhh....stiligt!! :tummenupp :tummenupp

Jag klarar mig nog men Klasse ska du nog inte teasa för mycket, han är on the edge...mkt hormoner som svallar :D :D :D

Roger har koll på det där 100% men jag tror det är tredjeparts som gäller. Hur tänkte du dreva?

Senaste listan Spettaträff 2009/SP1 och SP2

--------------------------------------------------------------------------------

1. Biltmore (Stockholm)
2. Roger_SWE (Stockholm)
3. Mr.Twin (Norrköping)
4. Icko (Österåker)
5. Razorback (Halmstad)
8. Softishman (Uppsala)
9.JSH (Uppsala)
10. Fazerfun (Stockholm)

Tror jag kan fixa just the place...garage, badtunna, kubbvänlig gräsmatte och 500 m till en juste raka (Tyresö....) :tummenupp

Last edited:
Det kom en bild.....

:banana :kär :kär

Bifogat

• sp2 005m.JPG
    sp2 005m.JPG
    72.9 KB · Visningar: 72
Då får man säga GRATTIS då!!!! :tummenupp :D När är beräknad leverans då? Hur lång tid efter du får den räknar du kunna vara klar med reg och bes och allt så du kan åka?! Inte hittat några slipon där borta i england då?

Så här ser det ut i garaget nu.....:rolleyes:

Men du har ju två toppkåpor.. inte sälja en?? :Bugar

Ohhh....stiligt!! :tummenupp :tummenupp
Roger har koll på det där 100% men jag tror det är tredjeparts som gäller. Hur tänkte du dreva?

Tror jag kan fixa just the place...garage, badtunna, kubbvänlig gräsmatte och 500 m till en juste raka (Tyresö....) :tummenupp

Jag tror tyvärr att en Speedholder eller liknande är det enda sättet.

Tyresö låter utmärkt :tummenupp Där bor jag :D

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...