icko
Ny medlem
Men Millen är fortfarande den enda av twinnarna som vunnit masterbike ,, *ler och retas*
Ja iallafall den från -04 o framåt, men hur var det 00-01då??
Spettan e ju inte direkt ny så det är väl de årsmodellerna man får jämföra med??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Men Millen är fortfarande den enda av twinnarna som vunnit masterbike ,, *ler och retas*
Ja iallafall den från -04 o framåt, men hur var det 00-01då??
Spettan e ju inte direkt ny så det är väl de årsmodellerna man får jämföra med??![]()
ett bromshandtag på en prilla kostar 50% mer på en prilla än till en ducce fast det är precis samma saker ,, pinsamt ,, prissättarna måste tro att vi är dumma i huvudet vi konsumenter.![]()
Tjena, Vad är det för skillnad på en RC-51 och en SP-1? Hittar ingen riktig info om det.
Tack på förhand.
ingen skillnad, EU-versionen kallas Honda VTR 1000 SP1. i USA kallas den Honda RC51
Ok, tackar.
Men vad är det för skillnad på VTR och RVT då? är inte det heller någon skillnad?
Usa-modellen hette RVT, och i Europa VTR. Samma hoj med andra ord.
Men på projektstadium och i racesammanhang fick den heta RC-51..
Ungefär som de andra modellerna hette VFR här, och RVF over there.
Eller RC-45, RC-30 osv..
Eller nåt sånt..
Jag är en då¨lig kalenderbitare men jag vet att den vunnit minst 1gång före 04 har för mig att det är 2ggr ,,
. jag gillar sp1 o sp2 åxå men föredrar Aprilian ,, jag gillar till o mer vtr:en bara den inte hade ett så fruktansvärt dåligt chassie,, rena skämtet.
Kan dom lura folk att köpa en Aprilia, så kan dom lika gärna lura folk att köpa prilias ,, dyra reservdelar...![]()
,, men om Aprilia har något att lära så är det Hondas tillgång till respons av generalagent och att snabbt skicka dom delar man eventuellt kan behöva ,,
TUCH AND FUCKING JÄVLA DOWNJaja, ok men när vann dom i SBK då??![]()
![]()

Vart ju tvungen o köpa en massa konstiga delar till min Falco efter en krasch förut, tom dom på AVA MC va skeptiska o trodde på inom ett halvår kanske..
Döm om min förvåning när de ringde "redan" efter 3 veckor o sa att alla delar hade kommit!!
TUCH AND FUCKING JÄVLA DOWN![]()
Svårt o göra när dom inte deltar ,,
är det inte skramlande duccar som regerar där ??![]()
jag gillar till o mer vtr:en bara den inte hade ett så fruktansvärt dåligt chassie,, rena skämtet.
Mig veterligt vann Honda -00 & -02. Med Sp1 respektive Sp2.
Hur menar du nu??![]()
Har väl mest fått kritik för o va stadigt, för stadigt..
Men med lite laborerande med fram o bakfjädring så blir det bättre!![]()
Somliga tycker den är trögstyrd, vilket jag anser beror på fel körteknik. Refererar till mitt inlägg, nummer 475 på sidan 24 i den här tråden..
|
|
Framtidens hjälmar är här!
Bland finesserna finns ljus... |
|
Öhlins, som under många år ... |
|
|
|
Bridgestone lanserar nytt sportdäck
Bridgestone har presenterat... |
|