Honda SP1-tråden

Fick ett erbjudande att köpa i höstas och det gick inte bara att säga nej -- plånbokens dödsskrik till trots. Drömhojen ville icke förgås!

Tänkte att om jag ska hänga och dingla i tråden får man väl bjuda på en bild iaf så ni ser vad jag ska besudla med tankar om PC3, mods osv.

Jag har k&n filter "över"..... Kan det vara intressant tro?!
Tycker du kan göra flapper mod och PAIR mod oxå när man ändå håller på.....
Titta på www.rc51.org för instruktioner!

PC3 plus mappning gör mycket oxå!

Jag har k&n filter "över"..... Kan det vara intressant tro?!
Tycker du kan göra flapper mod och PAIR mod oxå när man ändå håller på.....
Titta på www.rc51.org för instruktioner!

PC3 plus mappning gör mycket oxå!

Hmmm... Det kan det vara. Jag ska kolla efter vad det sitter för något först bara, men det får jag ta nästa gång jag är i ett garage. Denna veckan har jag semester, hojen packad och efter en dusch ska jag ut på utflykt resten av veckan.

Syns på vägarna!

sweet.... dom e fina orginal åxå....:tummenupp

nu ligger den ute.....:gråta
vill ju inte igentligen...... men polartrycket blir för stort.... ska tillbaka till motardträsket....

Last edited:
det här svaret är levererat av en av de största sp1-hatarna, ngn annan som kanske kan ge killen ett vettigare svar för jag tror inte att han blev mkt klokare av detta svar.

Nu överdriver du Abbe....Slappa är egentligen bara en olycklig fd sp1 pilot som längtar tillbaka:D:D

vill ju inte igentligen...... men polartrycket blir för stort.... ska tillbaka till motardträsket....

för helvete sacce, get a grip man:D

Nu överdriver du Abbe....Slappa är egentligen bara en olycklig fd sp1 pilot som längtar tillbaka:D:D

han kan köpa sacces:D

Last edited:
det här svaret är levererat av en av de största sp1-hatarna, ngn annan som kanske kan ge killen ett vettigare svar för jag tror inte att han blev mkt klokare av detta svar.
Vill minnas att ja ägde en sp1 en gång i tiden, måste nog ha varit för att jag hatade den hojen så mkt ;)

Anser inte att mina svar var spec oseriösa!

Så abe the babe fortsätt gärna gnälla om din hoj du höll på att skänka bort istället för att hugga på andra för det funkar dåligt :D

Vill minnas att ja ägde en sp1 en gång i tiden, måste nog ha varit för att jag hatade den hojen så mkt ;)

Anser inte att mina svar var spec oseriösa!

Så abe the babe fortsätt gärna gnälla om din hoj du höll på att skänka bort istället för att hugga på andra för det funkar dåligt :D

har jag gnällt om hojen? ge dig nu slappskit och fortsätt med att sprida din dynga i andra trådar som du mindre framgångsrikt gör:tummenupp

Last edited:
Spettan som kom ut idag på blocket för 75 tusen blir nog lättsåld:va

70K vsa, milen talar för hojen, helt klart samlarvärde pga det, hojen verkar ha full dokumentation åsså, jag tror att han får sålt den.

har jag gnällt om hojen? ge dig nu slappskit och fortsätt med att sprida din dynga i andra trådar som du mindre framgångsrikt gör:tummenupp
"Buhu jag måste sälja hojen för underpris för de är elfel på den"
Du som är så kaxig kunde väl ha fixat den själv eller?

Jag sprider inte skit, tycker sp1an var en grym hoj så jag vet inte var du får de ifrån.

Säg vart du bor så bjuder ja på en öl så kan vi diskutera saker och ting irl ist om du nu vågar, spöar gärna skåningar :tummenupp

Tycker detta börjar urarta..... Ta allt sånt här via pm och låt traden vara till för frågor, svar och trevliga konversationer!

Kanske till en extrem köpare men det lär inte hända.....

Hade helt klart köpt den om jag hade haft pengarna, fan en Sp1a med 600 mil på mätarn är ju inte nått man ser dagligen... Hojen lär ju vara så gått som ny. :tummenupp

Jag tror Sp1an kommer bli ett samlar objekt inom en snar framtid, så passa på och köp och behåll era Spettor... Dom kommer bara bli dyrare och dyrare...

varför inte köra båda?
Det funkar för mig :)

Tycker detta börjar urarta..... Ta allt sånt här via pm och låt traden vara till för frågor, svar och trevliga konversationer!

Håller med...nu får ni fan ta å lägga ned. Hota med stryk:va:va....finns moppeforum på Bike.se för sånt men kan vi inte ligga på en lite högre nivå här tack?

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman