Honda SP1-tråden

Men allvarligt....vad är det här nu då?

Ända sedan inlägg xxxx har det tjatats om en träff för att vi ska träffas live. Nu är det på g inom inte alltför många veckor och då drar sig vips två personer ur för att de kastat lite sand på varandra?? Kom igen nu, hur gamla är ni???

Backa bandet, kliv ned från offerbålet och skippa den värsta ironin och spydigheterna om ni inte behärskar konsten.

Kan bara hålla med!!! Ni var oxå några av dom pådrivande personerna till träffen om jag inte minns fel!?! Så kom igen nu, klart vi kan träffas och prata som vuxna! Alla kommer inte gilla alla så är det men man kan vara trevlig och sällskaplig för det med resten!

Hur ser listan ut nu då?

Fredag som det ser ut. :)

tråkigt för dig.... Vart bor den "nye" ägaren då?

Honda Mc-center i Helsingborg talade om detta för mig när jag tog upp detta med läckande tankar. Och detta var nytt för mig också,det var därför jag rekommenderade killen att ta kontakt med HONDA!

Jag hoppar av!! tack för mig grabbar.... Om inte annat så kommer det bli fest på Gotland och hoppas att några av er kommer ditt.:glömdet

Jag ska fråga min Honda kontakt här i uppsala för att se vad jag får för svar! Kan vara bra att veta!:tummenupp

Hoppa inte av nu för en så liten skit sak! Du ville ju verkligen ha den här träffen!
Nästa år ska jag till gotland iaf! Det blev ett avbrott i och med i år....:huvet

Last edited:
Jag håller med men skulle nog inte vilja ha det på min iaf....

Inte jag heller, då det är ett jävla helvete å hålla rent å snyggt....

Men fint att titta på äre iaf.... :tummenupp

:kramaDet är lungt med Abethebabe och mig Grabbar!!:krama Vi är inte osams ett litet missförstånd bara men det kan väl hända vem som eller hur:tummenupp

Någon som har _fräscha_ plastdelar samt tank till en SP1 -00? Röd. Även Acra kolfiberburkar till titansystem eller komplett helsystem sökes. PM:a gärna.

Det är originalbitar som gäller och inget annat. :)

:kramaDet är lungt med Abethebabe och mig Grabbar!!:krama Vi är inte osams ett litet missförstånd bara men det kan väl hända vem som eller hur:tummenupp

Det kan det...bra att det löste sig.:tummenupp

Stämningen dök rätt ordentligt på en annars bra tråd, dags för omtag tycker jag. Och första steget kan ju vara att vi faktiskt träffas live som vi bestämt.

Ze list...SP-träff, Stockholm 3/7 2009

När: Fredag 3 juli
Var: hos undertecknad i Huddinge, söder om stan. Ni som kommer e4/e20 behöver alltså inte åka runt eller genom stan. Har gott som sängplatser (såvida man inte har Hästens krav på underlaget). Garage finns också
Hur: Tja förutom glatt och trevligt så kan vi ju sätta agendan gemensamt. Ska vi åka något på fredagen eller "bara" hänga? Lördag kommer säkert att bli kanonväder och då är ju Rosenhill och Slingerbulten ett måste såvida inte lokalbefolkningen varit ute och sandat eller dieslat ett antal strategiska kurvor....:gnissla
Mat: ja. Ta med er det ni vill äta/grilla. Dricka mm fixar jag så splittar vi kostnaden broderligt.
Övrigt: Glöm inte kameror för att föreviga eventet :tummenupp
Vilka: So far...
1. Softishman
2. abethebabe
3. Mr.Twin
4. SwePatrik
5. Biltmore
6. Roger_SWE
7. A©

Abbes och mr Twins avbokningar tar jag inte på allvar ännu...det luktade lite för mkt bränd martyr där...:D Kom igen nu boys, klart ni ska hänga på!

du får ta mitt avhopp på allvar den här gången.

har precis bokat om våra semesterplaner, jag och min familj lämnar detta land redan dagen efter midsommar för en färd ner mot UNGERN:banana jag har begärt men inte fått semester V.29 tyvärr och jag vill NER eller rättare sagt, jag SKA därför får vi tidigarelägga resan.

vi ska vara nere V.26 samt halva V.27, sen blir det tyskland på vägen hem i fem dagar, skulle ni vilja flytta festen så är det helgen V28 jag kan annars får jag vara med en annan gång, synd då det hade varit kul å träffa er:)

sorry guys

Last edited:
ser i min kalender att jag kommer inte att kunna vara med heller....
men tror att det blir så trevligt att ni gör om detta.... bra initiativ:tummenupp
och jag kan komma nästa gång.....

Var: hos undertecknad i Huddinge, söder om stan. Ni som kommer e4/e20 behöver alltså inte åka runt eller genom stan. Har gott som sängplatser (såvida man inte har Hästens krav på underlaget). Garage finns också
Hur: Tja förutom glatt och trevligt så kan vi ju sätta agendan gemensamt. Ska vi åka något på fredagen eller "bara" hänga? Lördag kommer säkert att bli kanonväder och då är ju Rosenhill och Slingerbulten ett måste såvida inte lokalbefolkningen varit ute och sandat eller dieslat ett antal strategiska kurvor....:gnissla
Mat: ja. Ta med er det ni vill äta/grilla. Dricka mm fixar jag så splittar vi kostnaden broderligt.
Övrigt: Glöm inte kameror för att föreviga eventet :tummenupp
1. Softishman
2. abethebabe
3. Mr.Twin
4. SwePatrik
5. Biltmore
6. Roger_SWE
7. A©

Abbes och mr Twins avbokningar tar jag inte på allvar ännu...det luktade lite för mkt bränd martyr där...:D Kom igen nu boys, klart ni ska hänga på!

Bra gjort! Tycker vi kör en liten träff ändå som kan vi göra om det senare i sommar igen!:tummenupp

Tack för mig, hojen är nu såld...
Men jag kommer igen med kraft så fort ekonomin tillåter.

Krama varandra i trafiken!
/Klasse

tack för din tid här velpotta!:tungan

Tack för en smidig affär och en mycket trevlig hoj.:tummenupp
/Thomas

välkommen! Vill du vara med på SP1/2 träffen vi ska ha den 3 juli?

Nästa lördag är det fotografering med RIKTIG fotograf i Uppsala vid slottet! Vore kulom det kom fler riktiga hojar oxå! Återkommer med tid och mer info!!!!

Last edited:
du får ta mitt avhopp på allvar den här gången.

har precis bokat om våra semesterplaner, jag och min familj lämnar detta land redan dagen efter midsommar för en färd ner mot UNGERN:banana jag har begärt men inte fått semester V.29 tyvärr och jag vill NER eller rättare sagt, jag SKA därför får vi tidigarelägga resan.

vi ska vara nere V.26 samt halva V.27, sen blir det tyskland på vägen hem i fem dagar, skulle ni vilja flytta festen så är det helgen V28 jag kan annars får jag vara med en annan gång, synd då det hade varit kul å träffa er:)

sorry guys

Ok mannen, det är helt i sin ordning :tummenupp

Kul att du gillade den! sköt nu om henne som du lovade! :tungan

Marcus!! jag kommer på träffen såklart! även om det blir med annan hoj! :tummenupp

Kanon Klasse, räknade faktiskt kallt med det :tummenupp

Välkommen! Vill du vara med på SP1/2 träffen vi ska ha den 3 juli?

Uppdaterad....

Hur: Tja förutom glatt och trevligt så kan vi ju sätta agendan gemensamt. Ska vi åka något på fredagen eller "bara" hänga? Lördag kommer säkert att bli kanonväder och då är ju Rosenhill och Slingerbulten ett måste såvida inte lokalbefolkningen varit ute och sandat eller dieslat ett antal strategiska kurvor....
Övrigt: Glöm inte kameror för att föreviga eventet
1. Softishman
2. Fazerfun
3. Mr.Twin
4. SwePatrik
5. Biltmore (VIP-gäst)
6. Roger_SWE
7. A©

Mr Twin hänger lite i luften känns det som...har det göra med att jag såg en annons på en rätt fin SP1 på Blocket? Vad händer Morgan, ska du börja åka Virago? :D

Last edited:
Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...