Honda shadow Bobber/chopper bygge.

Att jag blir för full och tanken ser ut som en valnöt dan där på när man kommer ner till garaget... :smasha

Har idag svetsat fäste för blinkers, borrat för baklampan som kom idag:) och på börjat spackel arbetet.

ser ut o bli kanon hojjen! o de vita däcksidorna kommer jag nog osså köra på

Har inte hunnit med att uppdatera mitt bygge på ett tag.. men nu är den typ klar, lite små fix kvar så som skaffa backspegel, få dit hastighetsmätare och skyltbelysning men funkar lika fint utan :)

IMG_1101.jpg

Last edited:
Har inte hunnit med att uppdatera mitt bygge på ett tag.. men nu är den typ klar, lite små fix kvar så som skaffa backspegel, få dit hastighetsmätare och skyltbelysning men funkar lika fint utan :)

I like :tummenupp Mitt bygge är också klart, ska bara få tummen ur och ta några bra bilder en dag.

Är lite annat att stanna nånstans med "choppern" än med supermotarden. Kommer alltid fram folk och pratar och ställer frågor :)

Det är nog lättare att få till det bra om du kapar ur, byter sida och svetsar fast.
FÖ så blev den sketasnygg :tummenupp

Hejj har funderingar på att lacka om hojen i vinter, någon med någon färg ide? Ni har fria händer att leka med photoshop eller liknande så man kan se olika alternativ:)

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!