Honda rs 250 r 2005

Gick med
14 Jan 2005
Hoj
Många olika
Hej alla glada!
Idag beställde jag en Honda rs 250 r 2005,det blev ett återbud,så jag passade på att ta tillfället i akt.Det blir leverans denna månad,så det skall bli kul.
Nu kanske jag kan klå grabben min(honda rs125r 05)eller?
Mvh micke. :banana

Hansens Motor skrev:
Hej alla glada!
Idag beställde jag en Honda rs 250 r 2005,det blev ett återbud,så jag passade på att ta tillfället i akt.Det blir leverans denna månad,så det skall bli kul.

Grattis!! Det är ju faktist det enda lagliga sättet att spöa sina barn :tungan

gratis :tummenupp
Har alltid varit min dröm att packa upp en spillans ny honda rs ur frakt lådan

Häftigt Micke, ska bli kul att se far & son på Knudan.

oscar skrev:
Va F-N!!!! Jag vill ju också ha min!!!! :4skrika
Tjena oskar
Vem har du beställt din av?
Jag beställde min av tsr enl honom tillverkas dom just nu tror lev nästa vecka,i alla fall blivit garanterad i januari månad.
Ha det micke

Hansens Motor skrev:
Tjena oskar
Jag beställde min av tsr enl honom tillverkas dom just nu tror lev nästa vecka,i alla fall blivit garanterad i januari månad.
Ha det micke
Tillverkning (i Japan) ena veckan. Leverans (i Sverige) nästa?

:va

Nyteknik skrev:
Tillverkning (i Japan) ena veckan. Leverans (i Sverige) nästa?

:va
Tjena
Återbudet kom i samband med produktionsstart,sedan levereras den med flygfrakt(från japan till sverige1-2 dagar)hem till min dörr.Ett litet dyrare alternativ,men vem vill vänta i månader på en bananbåt.Idag lever i ett modernt kommunikationsamhälle som skall utnyttjas på bästa sätt(anser jag).
mvh micke :banana

Hansens Motor skrev:
Tjena oskar
Ha det micke

Jag har beställt av TSR och betalt handpenning för ett bra tag sedan! :( Hur gjorde du för att få hem den till dörren?

Gick ju bra för dig, men min uppfattning av killen på TSR är att han är jäkligt knepig... Kan inte svara på frågor. Jag frågade för 2 v sedan ang ett HarcPro-kit men fortf inte fått svar... FAN!

oscar skrev:
Jag har beställt av TSR och betalt handpenning för ett bra tag sedan! :( Hur gjorde du för att få hem den till dörren?

Gick ju bra för dig, men min uppfattning av killen på TSR är att han är jäkligt knepig... Kan inte svara på frågor. Jag frågade för 2 v sedan ang ett HarcPro-kit men fortf inte fått svar... FAN!

Tjena oscar.Toru på tsr har alltid svarat direkt och precist på mina frågor samt måste jag säga lagt ner mycket jobb på mig.(jag har haft många konstiga frågor).hojen sätta på flygplan av honda och sedan tar ett i mängden av transportbolag an sig hela transporten från japan till köpenhamn där jag sedan hämtar den.Funderar på att ta med ett gäng honda 600 samt 1000 då man närmast skänker bort dessa 2005:or. Frakten på rs 250 kostar(med flyg)ca 8000,-.(nästan dyrare än cykeln).Ha det micke

Hansens Motor skrev:
Tjena oscar.Toru på tsr har alltid svarat direkt och precist på mina frågor samt måste jag säga lagt ner mycket jobb på mig.(jag har haft många konstiga frågor).hojen sätta på flygplan av honda och sedan tar ett i mängden av transportbolag an sig hela transporten från japan till köpenhamn där jag sedan hämtar den.Funderar på att ta med ett gäng honda 600 samt 1000 då man närmast skänker bort dessa 2005:or. Frakten på rs 250 kostar(med flyg)ca 8000,-.(nästan dyrare än cykeln).Ha det micke

Tycker du fortfarande att han är lika bra!? Jag anser att killen är en idiot eftersom han inte kan leverara det han har lovat! Jag har tex väntat på en detonationsräknare i över 2 månader, och jag har blivit lovad den i omgångar. Senast fick jag höra att de skulle fått in den den 25 mars men nu får jag veta att de nog får den den 20 april, och då tar det ju ytterligare dagar innan jag får den! Dessutom är det en hel massa andra prylar som jag väntar på, Kan tilläggas att allt är betalat sedan 2 månader så man är något irriterad på den jäveln!

Vilket nötta man vill ju ha sin skit snabbt som man har beställt och BETALT i tid..

Speciellt när det handlar om så roliga grejor.

:corn

upp med kort när du får den!! fy va läckert!!! ... :banana... har inte grabben din konto här på SH.. se till å fixa de annars!!.. :7peta :D :tummenupp

Hansens Motor skrev:
Hej alla glada!

Hey

Grattis med din nya hoj.
Hyr mycket kostar en 250 igennem TSR???

Mvh.
Sonni Harms

Ferdinand skrev:
Hey

Grattis med din nya hoj.
Hyr mycket kostar en 250 igennem TSR???

Mvh.
Sonni Harms

RS250 price JPY 1,850,000- with set up kit (model same as 2002)
price ready for shipment at TSR Suzuka Japan

hittat på
http://www.tsrworldwide.com/

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...