Honda RC 212 V

Tycker hela bakänden på hojen ser ut som tvi-bläääääh. Alldeles för liten och tüsk kuts, och huggern ska vi inte tala om ens....

:tummenner

Huggern kommer ju direkt från HD:s 07:or :zpy :zpy :zpy

Nyteknik skrev:
Men visst vore det ännu ballare om motorn var en high-tech V4-tvåtaktare på 650 cc.

Jo!

Drömmen vore ju om man fick se både tvåtaktsmonster och fyrtaktare kämpas mot varandra på banan.

:D

800cc fyrtakt
650cc tvåtakt

Jo det hade varit nått.
Seriöst hade det säkert varit enklare med 800:an med tanke på kanske 240hp i 650`n.

Saknar tvåtaktarna :nicka

Neutral skrev:
2583597 Kutsen kan jag köpa även om det är lite tyskvarning på den men huggern är bara hemsk, ser ut som något HD/Buell skulle göra.
Lugn nu, amerikanarna kan bygga ännu fulare bakdelar än den där. :hihi

Buell XB-RR
1138354874_extras_noticia_1_0.jpg

Tycker den är helt underbar men undra om alla som klagar på huggern förstår varför den är så stor ingen skönhets tävling direkt fuktion före utsennde lr har jag missat något :va

Esquire skrev:
2600425 Lugn nu, amerikanarna kan bygga ännu fulare bakdelar än den där. :hihi
Buell XB-RR

När ska dom fatta att den motorn är helt värdelös i racingsammanhang.
När Sune Andersson körde stunt med en Buell började han med att starta på varvstopparen typ.

Gottis skrev:
2601386 Tycker den är helt underbar men undra om alla som klagar på huggern förstår varför den är så stor ingen skönhets tävling direkt fuktion före utsennde lr har jag missat något :va
Nej, du har inte missat något. Att en prototypracer får smått groteska drag som resultat av testande tycker jag bara är coolt. Lättsmält design får man ju nog av bland de serietillverkade modellerna á la CBR 1000 RR, R1 m.fl.

Nyteknik skrev:
2601857 Nej, du har inte missat något. Att en prototypracer får smått groteska drag som resultat av testande tycker jag bara är coolt. Lättsmält design får man ju nog av bland de serietillverkade modellerna á la CBR 1000 RR, R1 m.fl.

Absolut och jag hoppas verkligen framtida cbr 600 och storebror får samma tank under sadeln för den centrerade vikten .Måste va det ultimata med en sådan tank även om tanken sitter mycket i centrum idag på hondorna så tror jag man kan göra det ännu bättre.

Vad är "kudden" bakom sadeln till för?
Att hjälpa så inte rumpan ska glida över på kutsen under acceleration?

*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back