Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Skulle du kunna tycka annorlunda med tanke på hojen du kör?Dalafalo skrev:2590073Förjävla snygg![]()
Gustav O skrev:2590103Skulle du kunna tycka annorlunda med tanke på hojen du kör?![]()
Racehoj så det ska inte sitta någon där bak.lorkan skrev:2592352Blir det inte lite trångt för passargeraren? Inte så mycket plats där bak?![]()
Nyteknik skrev:Men visst vore det ännu ballare om motorn var en high-tech V4-tvåtaktare på 650 cc.

Lugn nu, amerikanarna kan bygga ännu fulare bakdelar än den där.Neutral skrev:2583597Kutsen kan jag köpa även om det är lite tyskvarning på den men huggern är bara hemsk, ser ut som något HD/Buell skulle göra.
Ja, jag är godtrogen och tror att folk menar det de skriver. Så dumt av mig.lorkan skrev:2600598..
Esquire skrev:2600425Lugn nu, amerikanarna kan bygga ännu fulare bakdelar än den där.![]()
Buell XB-RR
När ska dom fatta att den motorn är helt värdelös i racingsammanhang.
När Sune Andersson körde stunt med en Buell började han med att starta på varvstopparen typ.
Nej, du har inte missat något. Att en prototypracer får smått groteska drag som resultat av testande tycker jag bara är coolt. Lättsmält design får man ju nog av bland de serietillverkade modellerna á la CBR 1000 RR, R1 m.fl.Gottis skrev:2601386Tycker den är helt underbar men undra om alla som klagar på huggern förstår varför den är så stor ingen skönhets tävling direkt fuktion före utsennde lr har jag missat något![]()
Nyteknik skrev:2601857Nej, du har inte missat något. Att en prototypracer får smått groteska drag som resultat av testande tycker jag bara är coolt. Lättsmält design får man ju nog av bland de serietillverkade modellerna á la CBR 1000 RR, R1 m.fl.
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Äntligen!