Honda nsr- lite strul med avgasröret

Istället för att starta en helt ny tråd här så var jag med om nått riktigt skumt med hojjen idag... Låg på motorvägen o körde sedan helt plöstligt var det som att hojjen inte fick soppa eller tände, hur mycket man än gasade så hände det inget.
Då var det bara för mig att köra till kanten.
Efter att ha fått stopp på hojjen så går jag runt en runda och tittar o luktar men allt verkar var ok. Testar att starta den oden är stendöd. sedan chokar jag jag den och då startade den :tummenupp sen dess har den gått utan problem :3freak Känns bara jävligt mysko att den la av helt plötsligt :gnissla Kan det vara ett tecken på att det e dax att byta något eller nått... det är inte många dar kvar som jag ska ha hojjen påstäld iår...
 
!ante skrev:
Istället för att starta en helt ny tråd här så var jag med om nått riktigt skumt med hojjen idag... Låg på motorvägen o körde sedan helt plöstligt var det som att hojjen inte fick soppa eller tände, hur mycket man än gasade så hände det inget.
Då var det bara för mig att köra till kanten.
Efter att ha fått stopp på hojjen så går jag runt en runda och tittar o luktar men allt verkar var ok. Testar att starta den oden är stendöd. sedan chokar jag jag den och då startade den :tummenupp sen dess har den gått utan problem :3freak Känns bara jävligt mysko att den la av helt plötsligt :gnissla Kan det vara ett tecken på att det e dax att byta något eller nått... det är inte många dar kvar som jag ska ha hojjen påstäld iår...


Tjena!
Det är med största sannolikhet skit i din förgasare.
En liten skitbit som sögs upp i huvudmunstycket när du körde men ramlade den igen när motorn stannade.

In i verkstan och gör rent.
Lycka till
MVH
Roffe :tummenupp
 
VRM Roffe skrev:
Tjena!
Det är med största sannolikhet skit i din förgasare.
En liten skitbit som sögs upp i huvudmunstycket när du körde men ramlade den igen när motorn stannade.

In i verkstan och gör rent.
Lycka till
MVH
Roffe :tummenupp
Tack för hjälpen :tummenupp
 
!ante skrev:
nån gång ehm har vart inne i örebro varje helg nu i 4veckor :P tror jag såg dej förra helgen om du körde på ehm buss väg lr vad fan det hette :3freak Ska kanske in imrogon om flicka har tid :)

Heehe jo det gjorde jag nog.. om jag hade scootern så va det jag.. :tomten
 
Hehe okejj :tummenupp Men men får se om det blir till o ta ut hojjen nästa helg börjar bli lite väl kallt att pendla 6mil :hihi man får offra sig lite grann för den personen som betyder väldigt mycket :)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top