Oj sorry, tydligen har jag tagit bort det igen.
Jag skrev iaf, Det går ju inte att blåsa lätt upp i hastigheter runt 170 men en hyffsad raksträcka så har det gått nån gånger. Upp till 155-160 går det helt OK.
EDIT: Ja, nu glömde jag den frågan också. Jag har haft ute avgasportarna, det är så lite det gör så det är inte löööönt. Alså att göra med NSR är bara att ta bort strypningen i insuget och på med trimrör och slippa öppna originalet + bestycka såklart om man vill veta att man fått den avstrypt. 180cc kit osv har med dom flesta jag snackat med (en del tyskar också) inte gjort så mycket, blir mer något bättre mellan register, effektskillnaden är inte värt pengarna. Nån större elektroniska strpyningar förrutom blackbox osv från Tyskland har jag inte hört många som haft, och allt snack med att byta den andra CDI boxen osv, det är bara utkastat, Tyskarna provar det mesta och efter allt dom ger sig in på säger dom flesta samma sak i slutändan, bara på med trimsystem och ta ut strypningen i insuget och bestycka om. Själv tycker jag det är ganska meningslöst att ta ur och köra utan avgasportarna, det gör för lite på toppen och gör den för slö på låga varv.