Honda NSR bara krånglar

McFille skrev:
Nä nu! :mad:
Att sukkan paja berodde på inkompetenta ägare..."vadå, finns det grejor under plasten också? Vadå serva, som i tennis menar du?" :hej
Jag vet...var bara ironisk. I själva verket är tror jag nog att rgv'n håller bättre än en nsr bara ägaren sköter sina kort rätt. :tummenupp
 
poort

Basse_mollberg skrev:
Hej!
har en honda som inte går som den ska. ka nån säga va man ska ha för instllningar i förgasare vad det är för drev och hur många kuggar det ska vara i fram resp. bak ?

Allt som kan få den att gå snabbare än 130 km/h !
Den varvar inte så bra heller !
Har man full gas så stannar räknaren på 8000 rprm

MVH Basse
Har du kollat så avgasporten fungerar?
 
Ska vi dra en slutsats?

Det finns en annan relativt nystartad tråd som heter "Skit Mito" (Notera, sporthoj)
Sen finns denna "Honda NSR bara krånglar" (Även också en sporthoj)

Vad säger man? Ska man ha en 125:a ska man ha en...

:hihi
 
Itacha75 skrev:
Ska vi dra en slutsats?

Det finns en annan relativt nystartad tråd som heter "Skit Mito" (Notera, sporthoj)
Sen finns denna "Honda NSR bara krånglar" (Även också en sporthoj)

Vad säger man? Ska man ha en 125:a ska man ha en...

:hihi


Honda NS125F :kocko :tungan
 
Nisse Järnet skrev:
Justde, de va din jag menade! :) Tydligen fanns det en till.
Menar du min gamla?? Hohoho :rolleyes:

De flesta hyndratchygofämmor går skit eftersom de inte får nån service. När man väl fattat vad som är felet på dem så säljer man dem! Precis som det ska vara, så att nästa generation moppefuckon lär sig meka precis som tidigare generationer!
 
Bodoe skrev:
Menar du min gamla?? Hohoho :rolleyes:

De flesta hyndratchygofämmor går skit eftersom de inte får nån service. När man väl fattat vad som är felet på dem så säljer man dem! Precis som det ska vara, så att nästa generation moppefuckon lär sig meka precis som tidigare generationer!

Tycker din teori håller :tungan
 
sett flera trådar om att folk har problem med Nsr, har haft en likadan själv och hade aldrig några problem, bara småsaker och vanlig service...

är det så att ungdomarna är för inkompetenta för att få äga en 125:a? :D
 
frew skrev:
är du värkligen säker på det? i min honda sitter en likadan motor och den ska ha 142a...

Varför skulle det vara konstigt att NSR har annat huvudmunstycke? Cylindern skiljer sig en hel del emellan hojarna...
 
cRoC skrev:
Han menar om dom har likadana motorer..

Dom har väl liknande motorer iaf, men exakt likadana skulle jag inte tro att dom har. Sen så är ju cylindrarna inte samma, så varför skulle dom då tvunget ha samma munstycke? :va
 
hmm.. vet inte om personen som frågade kommer att läsa detta.. men va fan.. jag hade iallafall två strypningar på min.. en ingas och en avgas bricka... den har vatt uppe i 180... men så skilljer ju sig både motorn och effekten i årsmodellerna.. jag har en 90:a...
 
Jag lånar tråden lite och frågar om någon vet hur mycket olja de ska vara i framgafflarna och vart man kan hitta nya packboxar och de som behövs för att renovera gafflarna..

Tack på förhand! :Bugar
 
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...

MV Agusta återgår till 100% eget ägande

MV Agusta Motor S.p.A. till...

MV Agusta åter självständigt

MV Agusta Motor S.p.A. till...

Back
Top