Honda Nsr -91

squeegie

Kör 2T tanka är nått farsan får göra!
Gick med
22 May 2007
Hoj
Honda Nsr 125 (skuren)
Hej all 125a åkare.
jag har nu varit och köpt en Honda Nsr 125 -91 och skulle vilja ha lite tips på sidor som har Kåper / trim om det nu finns några, har kollat runt men hittar ingen som är på Engelska / svenska ( inte så high på tyska ), dom ända jag kan hitta är till NSR125R eller nyare, och vad är det för skillnad på NSR125R och NSR?

Tacksam för alla svar.
MvH Squeegian

Tyvärr så är det antaligen tyska sidor som gäller. När jag hade nsr så hittade jag det mesta jag sökte i tyskland. Om du går in på altavista så ska det finnas ngn slags översättare där. Så man kan översätta tyskan till engelska osv. Inte bra översättning för fem öre. Men det går faktiskt att tyda ganska bra ändå. Hittar du en sida så skicka ett mejl till dom på engelska. Har du tur så kan dom. Ofta dåliga på engelska.

Annars har du ebay. Där finns det grejjer. Har köpt 4-5 grejjer till min xr där. Funkar minst lika bra som vanliga butiker. Ebay rekomenderar jag varmt

Lycka till!:tummenupp

Hej all 125a åkare.
jag har nu varit och köpt en Honda Nsr 125 -91 och skulle vilja ha lite tips på sidor som har Kåper / trim om det nu finns några, har kollat runt men hittar ingen som är på Engelska / svenska ( inte så high på tyska ), dom ända jag kan hitta är till NSR125R eller nyare, och vad är det för skillnad på NSR125R och NSR?

Tacksam för alla svar.
MvH Squeegian

Hej all 125a åkare.

Tacksam för alla svar.
MvH Squeegian

Tjena angående din ena fråga, va det är för skillnad på en Nsr 125 R och en Nsr, det är samma modellen, Nsr:erna heter Honda Nsr125 R vid fullt namn, men det nämns inte så ofta som man kanske märker... Så det är helt enkelt det fullständiga namnet/modellen på din hoj, jag själv har en Honda Nsr125R men säger bara Nsr för lättighetens skull :)

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti