honda ns125f

mullodk

Ny medlem
Gick med
18 Apr 2007
Hoj
honda ns125f
hej jag har en honda ns125f som jag håler på o renovera men jag hittar ingenstans att köpa plastkåpor :confused: på ..plz hjälp

hej jag har en honda ns125f som jag håler på o renovera men jag hittar ingenstans att köpa plastkåpor :confused: på ..plz hjälp

det är svårt att få tag i delar överhuvudtaget :S finns inga nya cyl, bromskiver. säkert en massa annat me... men du får antingen köpa en till hoj och plocka ifr eller besöka nån mc skrot, men lycka till:tummenupp

Hehe Det e ett helvete att få tag på som jocke sa. Har själv en:P Har fortfarande inte hittat delar till den (har letat i över ett år) Mitt tips till dig e att köpa en till eller Sälja den du har nu och köpa en annan.

Ps. Dom e Kända för att vara entusiasthojar.

jag har varit uppe i 140 men jag va tvungen o bromsa för de låg en bil före mig men ca 150enligt mätaren:P

Nog för att jag har en NSR, men de e ju i stort sett samma mc, jag var uppe i 160 på 5:an (ca-11000/rpm) :yoparty, sen fick jag bromsa in p.g.a en husbil framför:D

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul