Honda Grom VS Cake Ösa+

30,7 miles eller ca. 50 km i räckvidd i blandad körning på kakan.

Låter ju troligt, kombinationen F150 Lightning och en elmoppe på flaket var ju lysande, lite som en livbåt...

Man kanske kan hänga elmoppen från dävertar också.

Fast ett rejält dieselelverk på flaket hade ju inte heller skadat, då kan man ju långskita ute i busken medans det laddar...

Det rullar ett par Cake Ösa i Malmö som nån slags budmoppar eller så. Jag tycker de låter så jävla illa, skramligt och rassligt. Hade nog hellre köpt en Grom eller två.

Alltså…vilken HELVETES SATANS JÄVLA FUL skapelse…!

Hur kan man ens förnedra sig själv med att testa denna homosexuella designerspya mot en riktig, snudd på ikonisk motorcykel från en riktig motorcykeltillverkare…???

Dessa ”hojar” kan helt omöjligt vända sig till samma kunder.

Alltså…vilken HELVETES SATANS JÄVLA FUL skapelse…!

Hur kan man ens förnedra sig själv med att testa denna homosexuella designerspya mot en riktig, snudd på ikonisk motorcykel från en riktig motorcykeltillverkare…???

Dessa ”hojar” kan helt omöjligt vända sig till samma kunder.
Den hade ganska bra acceleration.... ?

Jag provade en Cake Kalk för något år sen och tyckte den hade viss charm, men var lite för tam.
Sen hörde jag Stefan Ytterborns uttalande om Ducati och det tog bort allt intresse för att handla av företaget.

Jag begriper inte hur den karln lyckas övertyga bl.a. Almi om att ge honom en massa miljoner. Eller alla PK-fjantar inom näringslivet som måste hylla honom överallt och lite till. Eller varför de överhuvudtaget måste kalla skiten för ”motorcyklar” när de har mer gemensamt med elsparkcyklar.

Jag begriper däremot att någon som säger ”jag blir skitstörd när det kommer någon på en trimmad italiensk motorcykel”…inte vet väldigt mycket om just motorcyklar…

Jag begriper inte hur den karln lyckas övertyga bl.a. Almi om att ge honom en massa miljoner. Eller alla PK-fjantar inom näringslivet som måste hylla honom överallt och lite till. Eller varför de överhuvudtaget måste kalla skiten för ”motorcyklar” när de har mer gemensamt med elsparkcyklar.

Jag begriper däremot att någon som säger ”jag blir skitstörd när det kommer någon på en trimmad italiensk motorcykel”…inte vet väldigt mycket om just motorcyklar…
Gällande Almi sä är det grymt enkelt att känna sig rik och slösa - när det handlar om andras pengar.

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka