Honda fmx 650

Kaarti

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2010
Ort
Nybro
Hoj
Ktm 690 Enduro R
Tja. :) Lite sugen på en sådan Honda men undrar lite hur den är att äga och köra? Försäkring?, effekt?, bakhjulsbenägen?, bensinåtgång?, service?, någon modifiering som kan behövas? och framförallt: Håller den eller måste man ligga i garaget hälften av tiden? :va
 
vill du ha roligt så köp nå annat,, vad som helst! ska du pendla till jobbet i stan så kanske den funkar bra.
bakhjul,, ja om du kämpar järnet kanske.

enda positiva jag ser som du vill veta om är
servicen= inte mycke skruva.

har aldrig ägt nån men provkört samt läst vad andra tycker om den.. även ägarna..

tips på nåt som garanterat går bättre i samma prisklass är en drz400.
vikten lär ju va den största skillnaden samt att de räcker o sitta på en drz så känner man att den är smidigare.
vet inte riktigt service men lär inte va allt för ofta.
 
Last edited:
Bra på allt en mjukismotard ska vara bra på (dvs ej tävling/högprestanda). Antalet hästar må inte vara så högt men vridet är desto bättre. Är komfortabel och kräver inte mycket skruvande alls, utöver sedvanlig service. Billig helförsäkring (honda märkes). Kommer troligen köpa en själv i framtiden, när jag har råd.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top