Hallå! Har dykt över en riktigt fin fmx 650 som jag är lite sugen på. Men hur är det med pulver i dem? Den här har gått 5,4 mil och ligger på 44.000:- så man blir ju lite sugen. Problemet är att jag inte kan provköra den än då jag har skadat axeln och måste vänta, men hur går de egentligen?
