spectre
BRASSA å dra i helvet
Mac skrev:Jag har ju iofs bara bytt bak. Väntar på att spectre ska skicka sina gamla miniblinkers bara![]()
![]()
lÿngna ner siog.. när fan skulle du till västeås? då får du skiten om du fortfarande ska ha dom.. 2 st vare va?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mac skrev:Jag har ju iofs bara bytt bak. Väntar på att spectre ska skicka sina gamla miniblinkers bara![]()
![]()
Jo jag minndes nånting om 130 också men sen kollade jag på nån sida där det stog 118.frew skrev:det står i min "instruktionsbok" att torrvikten är 130kg och i registreringsbeviset står det att skattevikten och tjänste vikten är 130kg.
edit: i värkstads handboken står det ifs "dry weight 118 kg"
orka skriva olika värden på alla ställen
Sorry, fixat! Vet hur otroligt irriterande det är, Niclas verkar vara riktigt svårt att stava till också för det mesta.marcus_136 skrev:MarCus
C C C C C
.

Zayn skrev:Sorry, fixat! Vet hur otroligt irriterande det är, Niclas verkar vara riktigt svårt att stava till också för det mesta.![]()
Men du ska vara glad att jag ens skrev Markus, det enda jag var säker på var att andra snubben hette Mac, vart lite mycket efter 3 bokstäver.![]()
(coolaste smiliesen hittils.)
Bejiooorn skrev:fick prova körskolans dtr idag, satt med knäna i ansiktet (nästan) och den lät fan ingenting, men den är väll antagligen strypt... sen satt också växelpinnen så jävla nära fotpinnen, kunde knappt komma åt o växla med mina vector![]()
men det var lättare att göra garagevändningen med den av nån anledning
såg riktigt ballt ut när körläraren (kalle) gjorde garagevändningen me dtn, han kunde stå stilla med den rätt länge > TRIAL.
Itacha75 skrev:Heter alla körskolelärare Kalle?
Röker alla körskolegubbar pipa?
Börjar Sporthoj.com bli mer och mer likt Bike.se?
Borde CRM förbjudas?
Mystiken tätnar...
Borde CRM förbjudas?
Mystiken tätnar...
Borde CRM förbjudas?
Mystiken tätnar...
KawaF3771 skrev:Testa olika och köp den du gillar... själv är jag totalnöjd med min kawa! även om den är lägre än min moppe....![]()
Itacha75 skrev:Allvarligt, den är faktist en bra hoj, är du sugen på den, köp! Annars rekommenderar jag DT:n.

|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”
Rajiv Bajaj, 58, VD för den... |