Honda Crf 250R 05 eller 06

Mr_Mike

I´m BACK
Gick med
9 Apr 2005
Hoj
Harleys...
Jag letar efter en ny crf 250r ny 05 eller 06:a
någon som vet vart man kan få tag i en överbliven 05:a till ett kanon pris eller vart man köper en splitt ny 06:a till bra pris????

/// :)

Många Honda crf -05 har haft strul med ventiler/ventilsäten, inget allvarligt som att de går av men det går ner sig lite väl fort och måste bytas.
Har du råd så köp en -06 och slipp lite strul.

rejser skrev:
Många Honda crf -05 har haft strul med ventiler/ventilsäten, inget allvarligt som att de går av men det går ner sig lite väl fort och måste bytas.

Okaj.... Vart kan man hitta en ÅF med bra priser direkt????

Mvh Micke

rejser skrev:

Det där problemet hade CRF 450 redan -02. Vad säger att Honda lyckats fixa det till -06? (Ej spydigt utan seriös fråga alltså)

Blip skrev:
Det där problemet hade CRF 450 redan -02. Vad säger att Honda lyckats fixa det till -06? (Ej spydigt utan seriös fråga alltså)

crf-x har hållt bra vad jag hört så de har väl gjort nått liknande på crossarna.

Mr_Mike skrev:
Okaj.... Vart kan man hitta en ÅF med bra priser direkt????

Mvh Micke

Är bara små skillnader i sverige, vill du ha märkbart billigare får du fixa hem från tex holland.

rejser skrev:
crf-x har hållt bra vad jag hört så de har väl gjort nått liknande på crossarna.
CRF-X varvar väl 2000 mindre än CRF-R?

Ivartfall så haru en annan aspekt på det hela också och det är att 06an är förberedd för 96db som är den nya ljudgränsen i tävlingar och säkert även på en hel del träningar.

Olof Eriksson skrev:
CRF-X varvar väl 2000 mindre än CRF-R?

Ingen aning men det hjälper ju till att öka livslängden på ventilerna isåfall.
Det är annat material i ventilsätena på x läste jag nånstans iaf.

*/ ?>
Back