Honda Cbr600RR 07/08 som banhoj

Bavarac

Ny medlem
Gick med
28 Feb 2004
Hoj
Ducati 1098s -08
Hejsan,jag funderar på att börja köra lite bana nästa år,tänkte sälja motarden och köpa en modern sexhundra,har kört i sommras polarens cbr600rr -07 och tyckte att jag satte fint på den och den var ganska lättkörd.Någon som kan ge mig råd om den är något o ha på bana eller ska jag satsa på en annan modell.Tacksam för svar

Det finns säkert många Ktm som passar på bana men inte min,tror den passar bäst att busa runt i stan.Någon som kan ge mig lite råd ang Hondan här??

Snacka med Pysch här på SH. Han har en 07a och e nöjd med den. Jag provade den några varv på Gelleråsen och blev positivt överaskad, väldigt lättkörd.

Det finns säkert många Ktm som passar på bana men inte min,tror den passar bäst att busa runt i stan.Någon som kan ge mig lite råd ang Hondan här??

Grabbarna som kör rr i 690-cupen håller nog inte med, och jag har blivit så fläskigt frånkörd av just såna så jag hävdar att det är BS.

Men visst, CBR:en är fin också (har en sån med ;))

kör själv en cbr600 07 på bana och tycker den fungerar kanonfint. Orginalfjädringen fungerar fint ner till 11or på gälleråsen och hojen är mycket lättkörd. bara att slå till!

/A

Back