ericss0n
Ny medlem
Nicco har kört min och vet att det går mer än 90Lundgren skrev:2548046Hans drog jämt med min i toppfart
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nicco har kört min och vet att det går mer än 90Lundgren skrev:2548046Hans drog jämt med min i toppfart
![]()
haha i helvete heller =P Du är medveten om att den är i princip lika stor som en RS, NSR osv förutom att den är mycket smalare, mindre tank & smalare däck. Sitthöjd osv är ungefär samma? förresten har TZR 110 bakdäck och det är ju nästan samma men ingen som hackar på den? förstår inte att ni orkar.lasse kongo skrev:2550745provsatt en cbr i helsingborg i dag passade riktigt dåligt nästan så knäna tog i styret
Grappy skrev:2550964haha i helvete heller =P Du är medveten om att den är i princip lika stor som en RS, NSR osv förutom att den är mycket smalare, mindre tank & smalare däck. Sitthöjd osv är ungefär samma? förresten har TZR 110 bakdäck och det är ju nästan samma men ingen som hackar på den? förstår inte att ni orkar.
Med risk för att få halva 125-delen efter mig![]()
Jag håller med dig. Tycker helt klart att det är en bra hoj. Men inget för mig, enda jag säger.Grappy skrev:2550964haha i helvete heller =P Du är medveten om att den är i princip lika stor som en RS, NSR osv förutom att den är mycket smalare, mindre tank & smalare däck. Sitthöjd osv är ungefär samma? förresten har TZR 110 bakdäck och det är ju nästan samma men ingen som hackar på den? förstår inte att ni orkar.
Med risk för att få halva 125-delen efter mig![]()
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |