Honda Cbr rr 1000 -07 Båda framlysen

mr.weeloo

Ny medlem
Gick med
15 Mar 2008
Hoj
2007 Honda Cbr RR -07
Hej undrar om någon vet detaljerat hur jag ska göra för att få båda lysena att lysa när jag kör (ser ju tuffare ut) =) (honda cbr rr 1000 07:a

någon ide någon?

enklast är att slå på helljuset som sagt var. men varför vill du ha den andra lyktan/helljuset lysa dagtid???
visst det ser snyggare ut, men var beredd på att dom du möter kommer även dom slå på sina helljus.

enklast är att slå på helljuset som sagt var. men varför vill du ha den andra lyktan/helljuset lysa dagtid???
visst det ser snyggare ut, men var beredd på att dom du möter kommer även dom slå på sina helljus.

Nja. Jag kör alltid med heljuset på om det är soljus ute, och jag har aldrig blivigt blinkad på. Vid skyming och nätter kör jag med halvjus vid möte. Precis så som någon Trafikexpert rekommenderade att man ska göra. Det låg till och med någon motion (lagförslag) om att det skulle göras lagligt för MC att ha heljus på vid solljus.

Och det är ju inte som att en MC har bilkvalitet på heljuset.
Om du läser BIKE kan du se deras tester av ljuset, och MC har bedrövlig dåligt ljus. På snudda att bilens halvjus är bättre än MC'n heljus. :gnissla

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman