anja skrev:
jag är så jävla trött på såna som dig. såna som tror att dom kan köra sporthoj för att dom har kört cross. såna som köper värstinghojar som förstahoj och skenförsäkrar. och tror att dom inte kommer köra omkull. det är tröttsamt. det är tröttsamt som fan att dra upp killar som varit kaxiga ur diken. du anar inte hur jobbigt det är att ligga bakom nåt jävla fucko, se hur fuckot tabbar sig och kör av. att behöva vara rädd för att det hänt nåt allvarligt, eller kanske tillochmed att fuckot har dött. jag har sluppit sånt i år. det beror inte på att det är färre såna som dig i trafiken, utan på att jag knappt kört nåt på gata i år.
du kommer köra omkull och det kommer göra ont. garanterat.
Men herreGUUD?!
Vilket s*t*ns gnäll. VAD är det för attityd?! Varför kan inte folk(SPECIELLT du) komma med konstruktiv kritik och förslag på hur man kan göra istället? Inte då, du SKA bara skriva ett sådant här inlägg och påvisa ditt missnöje och sprida ditt dåliga humör...
Utan några som helst efterforskningar så kan man säkert säga att många på det här forumet kanske har hojjar som inte kan hanteras 100 % och dessutom skenförsäkrar. Just det här med skenförsäkringen är ju både känsligt och kanske något mer komplicerad fråga än vad du verkar tro. Det finns dom som inte har några andra alternativ för att överhuvudtaget få chansen att förverkliga sin dröm. Det f-bolaget jag har hade inget alls emot den manövern för att nämna ett exempel.
Vad är DITT förslag på åtgärd ISTÄLLET? Ska vi som INTE KAN försäkra den "riktiga" vägen skita i att åka? Ska vi alla åka bana, för det är ju så mycket bättre/billigare/roligare?
Du är dessutom bra snabb på att döma, vad vet du om hans kunskaper på MC? Han kanske kvaddat 1 miljard ggr på cross och kanske inte är så sugen på att göra det på asfalt med nya pärlan som kostar 5 ggr mer än crossen och i 250 ?
Visst är det tråkigt om du råkat ut för massor av folk som åkt i diket osv. Självklart är det jävligt trist, men hur ska alla andra hantera det? Vad är en bättre lösning tycker du? Av ditt inlägg att döma så är det bara en massa gnäll från din sida enl. min mening. Kom med något vettigt oxå.
Wheelie84: Lycka till med hojjen o åkandet, finns ju inget roligare. Kör med huvvet måste väl vara bästa tipset!
EDIT: För er alla andra som prompt ska kalla honom fucko/moppefucko, kolla upp definitionen en x-tra gång på
http://www.susning.nu/Moppefucko ... hittar ni något där som passar in ? Fan, ni har ju själva myntat uttrycket. Är alla som ni inte gillar helt plötsligt ämne för era nedlåtande omskrivnningar..