Honda CBR 600RR taillight

lundberg-1992

Ny medlem
Gick med
31 Jan 2012
Ort
Huddinge
Hoj
Honda cbr600rr
Har letat där men hittar inte just till 2008 finns bara fram till 2006 eller 2007, av dom jag hittat i alla fall.
 

mojja83

Guest
Ja men det är den du vill ha och den jag har, Du får modifiera kåpan lite och såga o dona men snyggt blir det.

Du får även rensa bakdelen så att allting blir till att se bra ut..
 

lundberg-1992

Ny medlem
Gick med
31 Jan 2012
Ort
Huddinge
Hoj
Honda cbr600rr
okej, köpte även du från Ebay ? har aldrig gjort det förut brukar det fungera bra eller dröjer det 2-3 månade innan man får hem det man beställt eller liknade problem ?
 

lundberg-1992

Ny medlem
Gick med
31 Jan 2012
Ort
Huddinge
Hoj
Honda cbr600rr
ser riktigt bra ut. btw beställde du från ebay också? hur funkar det kan man lita på att man får det man beställer ?
 

mojja83

Guest
Ja du får ju tiita på vilken "rate" säljaren har. Jag är missnöjd med mina blinkers och har därför beställt nya miniblinkers.

Sedan så kan det bli en del meck för att få ihop det men det kan det vara värt, Jag är väldigt nöjd med min "styling" och hade inte gärna återgått till orginal.
 

zaitoon

Ny medlem
Gick med
22 Jan 2012
Ort
skövde
Hoj
honda cbr600rr 2008
Nån somvet vad dom säger på beiktningen om man flyttar upp baklampan? Har själv funderat påt.
 

zaitoon

Ny medlem
Gick med
22 Jan 2012
Ort
skövde
Hoj
honda cbr600rr 2008
Den ska väl vara e-märkt samt synas klart bakåt (ingen dämpare som skymmer sikten)

Hmm ok men om man kikar på dessa på ebay så står det inget om dom är e märkta ju.. Finns det inte o få tag på dom i swe? Jag har bytt min me men jag köpte en hållare som änna ser ut som orginal men e i stål. Lite mindre baklampa o mini blinkers. Men hade velat bli av med hela den hållaren baktill o bara ha en mindre nr plåtshållare med blinkers..
 

MrC

\,,/(O_O)\,,/
Gick med
10 Sep 2009
Ort
Sherwoodskogen
Hoj
Moped
Sen om dom kollar att den är e-märkt är en annan sak, men en hållar i plåt som fäster sig på utblåset (runt om)
Så har jag det, som mojjas bild ovan typ
 
Nyheter
Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Provkörningsduell, Ducati Hypermotard 698 Mono mot Husqvarna 701 SM!

Just nu är Allt om MC på et...

Course 3-i-1 Paketpris – Förarens val

I den spännande världen av ...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Distinguished Gentlemans Ride 2024 körs 19 maj

Söndag 19 maj är det dags f...

Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Top