Honda CBR 600F4 ägare...se hit!

Jimmy I

Dead On Arrival
Gick med
10 Feb 2004
Hoj
2016 Aprilia Shiver 750
Jag har precis köpt en -99 men som vanligt så fick man inte med någon servicebok eller ägarmanual. Jag har hittat servicemanualen i PDF-format men inte ägarmanualen. Är det någon som har denna i elektroniskt format och kan maila mig den eller en länk på nätet om det finns? Hade varit mycket uppskattat. Tills dess, är det någon som kan svara på om det finns en soppakran på F4an? Jag vill tömma förgasarna på soppa inför vintern men det blir svårt om det inte går att stänga av soppan:huvet

Prova lyfta på tanken. Så är det på min honda från samma tid.

jag hade en f från 99 och kranen sitter så att det går att komma åt den utan att lyfta på tanken, lite pillrigt bara har jag för mig :)

Tror jag ev. har en på min externa hårdisk. Skall kolla om jag hittar den!
(Tar lite tid har hur mkt skit som helst på den :huvet)

Man tackar :)

Overdrive: kan du precisera lite närmare var den sitter? ;)

nää, va två år sen jag hade hojen så minns fasiken inte :P i anslutning till tanken :D
Jag lyckades hitta den till sist med en ficklampa. Satt rakt under sitsen på vänster sida. Fick in med halva armen. Smart placering för en soppakran:huvet Visserligen ska man väl inte stänga av den men ändå.

Så bra =) Hur mycket har du kört med den? Jag köpte en F4i(?) (600FS iaf^^) Är sehr nöjd med den än så länge iaf!;)

Så bra =) Hur mycket har du kört med den? Jag köpte en F4i(?) (600FS iaf^^) Är sehr nöjd med den än så länge iaf!;)
Inte mycket alls tyvärr:gnissla. Bortsett från 2 mils provkörning vid köpet så 4 mil när jag körde hem den till garaget. Har inte hunnit klämma o känna så mycket som jag skulle vilja. Synd att det inte är varmt en månad till. Våren kan inte komma snabbt nog :Bugar

Jag lyckades hitta den till sist med en ficklampa. Satt rakt under sitsen på vänster sida. Fick in med halva armen. Smart placering för en soppakran:huvet Visserligen ska man väl inte stänga av den men ändå.

ja du ser, då vare som jag sa endå da! nää precis men kan ju va bra o göra de till vintern iaf! :banana

har haft en likadan till ja krasha den, mycket fin å bra maskin :) btw...soppakranen sitter på höger sidan mellan övre kåpan ! :yoparty

*/ ?>
Nyheter
KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Back