Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
nice1 skrev:2529649Jag funderar på att köpa en ny motor till den o då är frågan vilka motorer passar? från vilken årsmodell och hur långt fram! Vore tacksam för svar!!
varför ja ska byta motor jo för att min cbr 600 ryker vitt som bara den o går illa så ja tror att topplockspackningen som gått eller så kan de vara en spricka i toppen eller vad som helst så de är bättre att köpa en ny motor tror ja eller vad tror du?KalleKulspruta skrev:2529678Får man fråga varför du funderar på at köpa en ny motor till den?
nice1 skrev:2531255varför ja ska byta motor jo för att min cbr 600 ryker vitt som bara den o går illa så ja tror att topplockspackningen som gått eller så kan de vara en spricka i toppen eller vad som helst så de är bättre att köpa en ny motor tror ja eller vad tror du?
mvh Nice
Precis. Plocka isär motorn först och lokalisera felet. Sen kan du ju göra en bedömning av vad som är bäst; reparation av befintlig motor eller att byta alltihop.Ljunghusen skrev:2532383En motor kostar minst 6000, en toppackning några hundra
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |