Honda CBR 600 STULEN Statoil Farsta strand

Rill2

Ny medlem
Gick med
7 Jul 2008
Hoj
#SÅLD# KTM 660 SMC - 04
Honda cbr stulen 21/7 klockan 15.00 på statiolmacken i Farsta Strand.

det är en 99a som är ombyggd till en svart streetfighter. va inne på macken ca 3-5 minuter. kom ut hojen borta. vet ej hur dom bärt sig åt då hojen va låst.
vittnen säger att dom sett en man i jeans utan hjälm kört från macken uthoppandes från en bil.

Regnr: SMN 388

OBS. Den ligger ute på blocket och sporthoj för försäljning. Det är jag som lagt ut den!

Bifogat

• Honda CBR 600.jpg
    Honda CBR 600.jpg
    63.2 KB · Visningar: 149
  • Honda cbr 600 1.jpg
    Honda cbr 600 1.jpg
    51.2 KB · Visningar: 139
Konstigt, det kan inte vara så att den var låst men nycklarna satt kvar i hojen eller nått? :va :rolleyes:
Håller utkik i söderort i alla fall

Va faan !!

Ska man inte få tanka nu heller???

Fan va jag tycker synd om dej nu..

Men vaffan!!!!!:mad: Så jävla surt. Ska man behöva ha kätting o 7dubbla lås på hojen när man tankar oxå? Låsa fast den i pumpen för att nån idiot inte fattar att den är din?

Det måste jju finnas videoupptagning från macken iallafall, då de har kameror? Men vad hjälper det iofs... :(

Surt mannen. Hoppas du får tillbaks den!

Lider med dig.
Att inte ens kunna tanka ifred för att det finns folk som inte vet skillnaden mellan mitt o ditt suger.

Hoppas nu bara att hojjen hittas snabbt o utan skador.

vettefan hur. den va ju låst!
kamrerna skulle farbrå blå kolla men enligt personalen va det skitbilder såklart. gick inte se särskillt mkt. ända jag fick fram va att han hade jeans på sig.

"vet ej hur dom bärt sig åt då hojen va låst. vittnen säger att dom sett en man i jeans utan hjälm kört från macken uthoppandes från en bil."

skumt..

"vet ej hur dom bärt sig åt då hojen va låst. vittnen säger att dom sett en man i jeans utan hjälm kört från macken uthoppandes från en bil."

skumt..

Förmodligen har nyckeln tagits ur fickan på mig eller så har jag sumpat den. vet iaf att den var låst när jag gick in på macken.

Förmodligen har nyckeln tagits ur fickan på mig eller så har jag sumpat den. vet iaf att den var låst när jag gick in på macken.

Har du inte kvar nyckeln får du nog lite att förklara för försäkringsbolaget. Bered dig på en third-degree-utfrågning med en skrivbordslampa i ansiktet.

En tattare som såg sin chans om du tappade nycklarna.
Jag säger inte att du gjort ett bedrägeri,men f-bolaget kan tro så då det förekommer just detta med fordon som "stjäls" när man tankar.

Hoppas allt löser sig för dig problemfritt!

En tattare som såg sin chans om du tappade nycklarna.
Jag säger inte att du gjort ett bedrägeri,men f-bolaget kan tro så då det förekommer just detta med fordon som "stjäls" när man tankar.

Hoppas allt löser sig för dig problemfritt!

Inga problem med det. finns film på statoil att hojen blir stulen. dock riktigt dåliga men dom sa att polisen kanske kan fixa bildkvaliten.

Hur stor är chansen att du parkerar hojen, låser, tappar nycklarna och att det dessutom är en snubbe som ser alltsammans...

Jag tror du lät nyckeln sitta i av misstag. Tillfället gör tjuven vettu.

*/ ?>
Nyheter
Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Back