Honda CBR 1000 RR -08, tändstift och service

Haha :) Jag förstår vad du menar nu! Ska prova det. Dricker din hoj mycket olja, min dricker faktiskt inte så mycket som jag trodde att den skulle.

Nja tycker inte den dricker så värst mycket, på bana blir det en del, men vanlig körning är nog ingen fara, kanske har hällt i 0,4l på 400mil. Har dock inga exakta uppgifter då den är rät ny för mig och gjorde service efter 200 mil.

Vet du det eller saknas bara stämpeln?
Du kan ju ringa din Honda ÅF och be de slå i sina system... även om det är en importhoj så skall de kunna se historiken.

Nej det vet jag förvisso inte, det saknas bara stämplar. Ska ringa Honda och fråga, jag var hos dom i måndags och bytte koppling. Det blev stor skillnad!

Nej det vet jag förvisso inte, det saknas bara stämplar. Ska ringa Honda och fråga, jag var hos dom i måndags och bytte koppling. Det blev stor skillnad!

Min bok saknar 100-mila-stämpeln... men det är bara för att jag missade att ha med mig boken för ett år sedan när den servicen gjordes... så det skall åtgärdas nästnästa vecka när den skall in för 1200mila-servicen.

Du kan lugnt somna om när det gäller tändstiften. Redan på min gamla 954:a gällde kontroll vid 2400, byte vid 4800. Detta sammanfaller med ventilspelskontrollerna, vilket passar bra när man ändå är nere under tanken och gräver. Moderna stift håller lääänge.

*/ ?>
Nyheter
Harley-Davidson lanserar RIDE

Pressrelease från Harley-Da...

KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

Back