Honda CBF125- 10 styling

Pirateman17

Ny medlem
Gick med
15 May 2011
Hoj
PGO T-Rex
Hej.

Som ni alla kanske vet så ska jag skaffa mig en ny Honda CBF125, av årsmodell 10 snart :) Jag behöver hjälp med lite styling till hojen, b.la nya blinkers, dekaler, ljusen m.m. Finns det sidor som säljer styling till MC? Jag har bara sett till moped :) :confused:

Googla lite, alternativt kolla in länkarna som ligger där ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------->
Annars tror jag det inte finns så mycket styling till just Cbf:en, men det finns säkert extra tillbehör och även en del universal-styling som kan passa :tummenupp

det finns massa ching chong sider till cbr:en men inte vad jag har sett till cbf:en det är bara leta på =)

Tankpad, fälgstripes, miniblinkers och slip-on. Stylingåtgärder som inte kräver så mycket moddande men ändå gör en positiv skillnad.

Förstår inte varför du köper en CBF när du har pengarna :(. 4 takt är najs. Men vfr en CBF?

Undrar jag faktiskt också ^^
En ny CBF 125 -10 med styling kostar ju lika mycket som en beggad yamaha yzf -10.
Vad jag hört kommer man upp i 100 km/h med CBF:en?
Och jag antar att det inte har att göra med den låga bensinförbrukningen för då hade du väl inte satt pengarna på styling?

Last edited:
Ifall TS tvunget vill ha fyrtakt så håller jag med ovanstående, köp en YZF125 istället, MYCKET mer hoj för pengarna.

Ja jag funderar faktiskt också på en Yamaha YZF :D Den går väl upp i 130 km/h? :banana

Det gör den nog säkert med den helkåpan :tummenupp
Det är ju ditt val helt och hållet men jag skulle utan tvekan köpt en yamaha isåfall.
Tycker den har en av dom råaste looken bland 125orna:tuttar

Nyheter
ExploreBike: Lerigt Gotland Grand National

Årets Gotland Grand Nationa...

Nytt om H-D Bagger-Världscupen

Under en presskonferens på ...

BMW F 450 GS ”Din bästa kompis” 

Screenshot Nya BMW F 450...

Nya MV Agusta Brutale 800

MV Agusta Brutale har länge...

YAMAHA Tracer 7 OCH Tracer 7 GT Y-AMT

Inför 2026 uppdateras maski...