Honda CB650 - Bobber madness

har du reggat om den efter bygget?

Nej, det är bara till att slänga på stöttorna bak igen, sen kan du besiktiga. Har ju inte förändrat något radikalt på hojen. På det stora hela är det väl egentligen bara tanken och styret som skiljer den från en orginalhoj och det bör ju inte vara några probs på besiktningen.

Gick ut och tog några bilder innan mörkret! Här kan ni se hur det ser ut när jag sitter på den dessutom.

23u.jpg

24u.jpg

25u.jpg

26u.jpg

27u.jpg

• Gilla
Reaktioner: EST
Hade det inte varit för stelben (vilket egentligen är helrätt på hojen :tummenupp) så hade jag nog varit intresserad av den.
Är ju lite för feg än så länge för att gå hela vägen ut även om nu stuket är det rätta.

Last edited:
Kostar en sån ?

Hade det inte varit för stelben (vilket egentligen är helrätt på hojen :tummenupp) så hade jag nog varit intresserad av den.
Är ju lite för feg än så länge för att gå hela vägen ut även om nu stuket är det rätta.

Det är bara till att slänga på stöttorna igen! Jag har ju tillverkat "stela stöttor" själv, så det är bara till att byta till orginalfjädrar igen om man vill åka mjukt/besiktiga.

Behöver byta huvudmunstyckena i förgasarna och fixa ett nytt blinkrelä samt lufta oken fram. Får jag 12000kr som den står är jag nöjd. När jag får tid att fixa de själ (jobbar så jäla mycket nu) så tänkte jag lägga ut den på blocket för 15000kr.

Nu har jag fixat blinkrelä så allt det elektriska fungerar som det ska. Behöver bara en hastighetsmätare. Var ute en bra runda i lördags och allt fungerar bra förutom att jag behöver lufta oken och byta munstycken!

Visst känns det som att våren är på g? =)

Tråkigt att du inte ska ha kvar den längre :(

Vill också börja bygga hoj :yoparty

Bara till att sätta igång! Behöver inte bli dyrt om man har rätt inställning, rätt kunskap, rätt hoj och rätt delar. (Jag hade aldrig byggt en hoj förr, det handlar bara om att inte ge sig när man stöter på motgångar)

Bara till att sätta igång! Behöver inte bli dyrt om man har rätt inställning, rätt kunskap, rätt hoj och rätt delar. (Jag hade aldrig byggt en hoj förr, det handlar bara om att inte ge sig när man stöter på motgångar)

Nej jag har säkert nog med kunskap, ba det som saknas är en hoj.. Hittar ingen lämplig.
Då menar jag tokbillig, har verkligen inga pengar nu, måste ha råd att köra upp för A nu i vår.. Men efter sommarens praktik ska det ändras på!

Back