Hallons0da
Ny medlem
- Gick med
- 14 Aug 2024
- Hoj
- Honda CB1000R 2011
Tjao alla CB åkare ;D Är ute efter ett Yoshimura 3/4 system R77 eller R77D spelar ingen roll. Hör gärna av er om ni vet någon Tack
Hoj: CB1000R 2011
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Som nu har utgått ur sortimentet och ersatts av en CB 1000 F med väldigt klassiska drag.Då var nya Hornet officiell. Förvånansvärt bra pris. Mycket billigare än mt-10, ungefär som mt-09. Gissaratt dom flyttat produktionen från Japan. Thailand kanske?
View attachment 505246
Nä den skall väl säljas parallellt med R?Som nu har utgått ur sortimentet och ersatts av en CB 1000 F med väldigt klassiska drag.
Gillar hojar från 80-talet men denna 2024 ger mer habegär.
Ja, i resten av välden i alla fall. Men Honda Sverige har plockat bort Hornet 1000 från sin hemsida. Gissar att dom gjort samma misstag som dom brukar göra, tagit in för många maskiner och satt ett för högt pris, så nu sitter dom med massa osålda 2025Nä den skall väl säljas parallellt med R?
Jag har bott under en sten märker jag. Inte bara Hornet. När slutade nya Honda ta in1000RR? (Allmän fråga inte riktade till dig specielltJa, i resten av välden i alla fall. Men Honda Sverige har plockat bort Hornet 1000 från sin hemsida.
2023 kom sista nya Fireblade som jag har sett, med jubileumslack (vit blå röd) finns en på blocket i Falkenberg 20 mil och kostar 295,000:-Jag har bott under en sten märker jag. Inte bara Hornet. När slutade nya Honda ta in1000RR? (Allmän fråga inte riktade till dig speciellt)
En drömhoj!2023 kom sista nya Fireblade som jag har sett, med jubileumslack (vit blå röd) finns en på blocket i Falkenberg 20 mil och kostar 295,000:-
|
|
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN
Pressrelease; Visby, 2025-1... |
|
|
2026 års YAMAHA XSR900 GP
Yamahas Sport Heritage-seri... |
|
|
Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger
Yamaha Motor firar sitt 70-... |
|
Smarta garageprylar från IVON!
IVON motorcykellyft, 450 ki... |
|
|
|
Med ny V-twin och monocoque-ram
Ducati presenterar nya Hype... |
|
|
Slutstrid i MotoGP
MotoGP-säsongen börjar lida... |
|
|
CFMOTO V4 SR-RR
CFMOTO presenterade sitt pr... |
|
|
Honda V3R 900 E-Compressor
Honda V3R 900 E-Compressor ... |
|
|
Indian Concept Girder – En framtidsvision?
Indian Concept Girder är en... |
|
|
Yamaha R7 får stor uppgradering!
Yamaha R7 får en nängd uppg... |