Honda blackbird turbo

Eeeehhhh....Nej
Att blanda in en till 60-tals färg gör inte saken bättre, snarare tvärtom.
Ok, för en oldschool chopper eller Corvette, där kan krom & kameleontlack fungera, men inte på en Blackbird.

:D:D:D:D

bara för att spä på lidandet lite så berätta säljaren att den var svart i orginal...

Köp! Eller BYT!
Har själv kört Blackbird ett par år nu, dock helt original,och njuter varje gång jag drar i rullen. Att tänka mig en sån hoj med turbo är bara.... MUMMA!!!
:yoparty

ähh fö fan grabbar! den e ju pimp!. köp en pinne med en liten diamantknopp längst upp, brudarna diggar sånt :näsblod

Känner åxå så, lacken är ju 100% humor och ger en underhållande mix tillsammans med en motor från helvetet:banana:fyllisar

Precis! Och det där spegelkromade dekalsetet du pratade om spär bara på hysterin ännu mer så se till att byta till dig hojen och klistra på bara!:D :yoparty

faan, nu har jag fått en seriös spekulant på bilen. En äldre snubbe som har fått klartecken av banken o allt. Han kommer och köper/kollar på tisdag. S80 2,4t 2001, 20000 mil, svart, lite trimmad. Började på 64000 kr för 4 månader sedan, han köper den för 54000 kr.

Pengar är ju alltid gött för då kan jag lösa mitt helmialån på 1500 kr/mån. Det blir mycket bensin till bladen det.
Men då blir det ingen turboblackbird.

Om ni vore i min sits, hur skulle ni gjort/resonerat? Var gärna lite seriösa tack.

Sälj bladen till gubben. Byt bilen mot blackbirden. Lös lånet för pengarna från bladen och ha soppapengar kvar till blackbirden.

Vad tycker ni, funkar färgen eller?

den där skulle göra sig med ett par slotmags på:D

faan, nu har jag fått en seriös spekulant på bilen. En äldre snubbe som har fått klartecken av banken o allt. Han kommer och köper/kollar på tisdag. S80 2,4t 2001, 20000 mil, svart, lite trimmad. Började på 64000 kr för 4 månader sedan, han köper den för 54000 kr.

Pengar är ju alltid gött för då kan jag lösa mitt helmialån på 1500 kr/mån. Det blir mycket bensin till bladen det.

Om ni vore i min sits, hur skulle ni gjort/resonerat? Var gärna lite seriösa tack.

Vad är det vill ha??
Blackbird -ja!
s80- nej!

om då en kille med blackbird vill byta mot din s80 så är väl allt bra.
case closed!

Sälj bilen, skippa Blackbirden, betala av lånet.
Min teori, i dagens finansiella situation, är att det är smart att ha så lite lån som möjligt.

Du skulle ändå bara ha sålt den till mig förr eller senare :tungan

Vad skall du med 3 hojar till :7peta
Säsongen är ändå snart över och du kommer sitta där i vintermörkret och betala av på lånen på någonting som bara kommer att minska i värde.
:tungan

Vad skall du med 3 hojar till :7peta
Säsongen är ändå snart över och du kommer sitta där i vintermörkret och betala av på lånen på någonting som bara kommer att minska i värde.
:tungan

Det är ju kul med hojar, många ska man ha.

Nä tyvärr så blir det nog den trista verkligheten som får råda. Känns svårt att motivera fortsatta avbetalningar på 1500 kr/mån bara för att byta hoj. Jag älskar verkligen min bladefighter och i dessa tider får man väl sansa sig lite, tråkigt nog...

Men om inte gubben dyker upp med pengar senast onsdag nästa vecka, ja då blir det E4:an med turboblås mellan Örnsköldsvik- och slutligen Karlstad:brinnerup

Blev ingen blackbird-turbo tyvärr:näsblod

Sålde S80 idag och får 2000 kr över när lånet är betalt, tråkigare än bb men det känns riktigt bra ändå.

Nu ska jag köra järnet med mina gamla bladefighter som jag älskar!

Ut och åk vet jag gött väder!!!!

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...