Honda är försenade

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Och det är irriterande detta! Är det någon annan som väntar på en ny CBR600RR från Honda och fått reda på att "de kommer senare". Fast idag fick jag reda på genom handlarna i stan att hojarna är 1 vecka försenade. Men kanske någon som läser här kan berätta när exakt som det är planerat att dessa hojar ska anlända. Har en körning den 19e på Sviestad o ville ha 600an tills dess för att kör in motorn (lägga en massa varv bara).

Annars ignorera mig o hela denna tråden, suck

Swedie skrev:
Och det är irriterande detta! Är det någon annan som väntar på en ny CBR600RR från Honda och fått reda på att "de kommer senare". Fast idag fick jag reda på genom handlarna i stan att hojarna är 1 vecka försenade. Men kanske någon som läser här kan berätta när exakt som det är planerat att dessa hojar ska anlända. Har en körning den 19e på Sviestad o ville ha 600an tills dess för att kör in motorn (lägga en massa varv bara).

Annars ignorera mig o hela denna tråden, suck

Tja! har du fått din ännu?

Nepp. Jag är bortglömd... men ska enligt information vara på lastbil på väg till lokala handlaren. Så får väl hoppas på att den är här imorgon så jag kan ta med den till Anderstorp på Lör o Sön.

Swedie skrev:
Nepp. Jag är bortglömd... men ska enligt information vara på lastbil på väg till lokala handlaren. Så får väl hoppas på att den är här imorgon så jag kan ta med den till Anderstorp på Lör o Sön.

Ring MC-varuhuset .... dom fick ju en för en vecka sen....

hehe ja.. vet dom inte vem jag är ;) Närå, ska tydligen räcka att säga att man rejsar så ska honda prioritera lite.

Webspy, nu är den ändå på väg, så det är bäst att ta den som kommer o acceptera läget.

plockade ut min cbr600rr svart/vit 05a idag :banana :tuttar

Bifogat

• 4.jpg
    4.jpg
    139.1 KB · Visningar: 57
Last edited:
*/ ?>
Nyheter
Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...