Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Anton_Ljunghusen skrev:Hehe, farsans brud är 24![]()

gurra snurra skrev:Jag tror att den här pedofil tråden bör stängas denna bild säger allt om vad jag tycker om sånt här
Vad säger bilden?
gurra snurra skrev:Jag tror att den här pedofil tråden bör stängas denna bild säger allt om vad jag tycker om sånt här

RoLLER skrev:gurra snurra skrev:Jag tror att den här pedofil tråden bör stängas denna bild säger allt om vad jag tycker om sånt här
Vad säger bilden?
mumsmums
von reisen skrev:Ja den visar vad du föredrar istället för unga tjejer.![]()
Välj själv, jag är 88. Född 88, inte 88 bastMark skrev:Gubbjävel...alternativt gottegris![]()
RoLLER skrev:Vilka problem ni verkar ha med vilken som är den rätta åldern för en flicka.
Konsultera min gamla Babalizer så blir alla frågetecken som bortblåsta.
Bisous // RoLLER

ceasar skrev:Jag har genomskådat din bluff...
Är nu mycket upprörd, trodde mina miljoner skulle ge mig yngre tjejer, men du försöker förstöra min fina illusion. Skäms!![]()

CJ900RR skrev:Jaha..
Träffade en tjej förra helgen. Småhångla lite och hon ville följa med hem. Hon ganska fulljag var dock ganska nykter, och är inte så mycket för det där med one-night-stands, så jag betalade taxi för henne hem utan att det hände något mer än hångel. Fyller ju snart 25 så jag har växt ifrån det där med att lattja runt
Men hon var ju trevlig, snygg och schysst kroppså vi har träffats lite under veckan och fikat och varit sådär på-väg-att-kanske-starta-en-relation-aktiga. I alla fall. Hon sa att hon var 18 och skulle fylla 19 snart, och jag tänkte att visst ganska ungt men ändå inte allt för farligt.
Men så idag, när jag frågade vilken skola hon gick på, så försa hon sig och sa namnet på en högstadie-skola. Det visade sig att hon bara gick i 9an
Så nu sitter jag och skäms över att ha hånglat med en 15-åring, och pustar ut över att jag inte lät henne följa med hem förra helgen
vart är världen på väg, när jag inte längre se hur gammal en tjej är?!
Det var ingen liten samling med totalt värdelösa bilder......Wilson skrev:
Håller med! ge han numretH4 skrev:Ge mig 15 åringens nummer
Jag är ju 15!

Wilson skrev:Håller med! ge han numret![]()
H4 skrev:Exakt, när du väl håller på, lägg in ett gott ord för mig![]()

MaddeU-a skrev:Som det kan gåVar glad du att hon inte var under 15.

CJ900RR skrev:jo tack det är jag väldigt glad för
nu har det kommit fram att hon även ljög för sitt ex! han är visserligen bara 20 så dom emellan skiljer det endast 5 år, men det är ju fortfarande dålig stil att ljuga
H4.. ska se om hon är intresserad![]()

Mark skrev:i den åldern vet ju inte flickorna om dom är kåta eller kissenödiga
![]()
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot De flesta nav... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|