Hon hade nog önskade att hon hade skinnställ

Ringo skrev:
Här försöker samma mindre begåvade kille att göra en stoppie:
Hur kan en och samma person lyckas med så många dåligheter på mindre än 24 timmar? :kocko

Hoppas att han har insett att han inte bör vara i närheten av motorcyklar. Eller åtminstone att han har skaffat ordentliga skydd. Mina tankar går till tjejen, som torde ligga på sjukhus fortfarande. Och det lär hon nog göra ett tag framöver. Sedan blir det nog en hel del sjukgymnastik för hennes del.

cheezess.... man får väl hoppas att övning ger färdighet, någongång :rolleyes:
Undrar hur de gick för sejjen :brinnerup

Fan den där stoppien skulle jag vilja vara pappa till......så jäääävla fult!!!!!
Tänk å göra sådär utanför McD en sommarkväll....... :rofl :Bugar

Visst ger det en tankeställare... Man ska nog vara lite försiktig när man skjutsar på ovana personer. Tur att hon tar emot sig med armarna när hon har hjälmen på sig. :3freak

/KaliZ

Edit: Hahahaha! stoppien diggar jag...låter som han har en hel verktygslåda i cutsen :yoparty

Nu fungerade länkarna

Hon fick ju in armen under sig så hon hade i alla fall goda förutsättningar att rulla ur det hela. Vi får hoppas hon gjorde det också. Plattade hon bara ut sig och försökte hålla mot... fy fan!

Vilket nöt.

Verkade som om det var fimat samma dag eller dagen efter, hur fan kan vilja gå ut och köra hoj efter något sånt? Skulle inte köra på minst en vecka eller så, plus att jag skulle suttit bredvid tjejen på sjukan tills hon fick åka hem! :kocko

känns inte som att den snubben har ett körkort när man tittar på filmerna iaf.. i vilket fall så är det jävlit dumt att bakhjulsköra när en passagerare är på +att pasasgerarn inte har några riktiga skyddsgrejjer på sig! *idiotiskt!!* :kocko

:confused: oooo de där gjorde ont är allt jag säger......hua inte avis på den singelplokningen hon säkert fick ha sen......hoppas bara att hon inte fick mer än skrubbsår.

:brinnerup näää hahaha :lol han har verkligen turen med sig mmmmmmm aja inte alla kan klara av att köra på ett hjul...... :hihi

tjockisbulle skrev:
wft??

är det bara jag inte får länken att fungera? :va

*nyfikennyfikennyfiken*

Bägge länkarna fungerade alldeles nyss

Sicket jädra stolpskott till förare, hittade nog kortet i flingpaketet om ens där... :kocko

Back