"Holy shit" stark korv...

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
Så finns de några kandidater att pröva här på SH eller de kanske rent av finns nån som reda provat ? I så fall får man ett omdöme på de hela ?

Man måste ju skita eld efter den vurren ? :D

:P :arsele :tummenupp

[YOUTUBE-ID]OYcLZdxwg1o[/YOUTUBE-ID]

Det är roligare att se de som misslyckas än de som klämmer i sig den utan större problem.

Personligen så skulle jag inte ens försöka.

TV4 hade med den på nyhetsmorgon för några veckor sen, då var det två tappra som steg fram och provade. Ingen av dom fick i sig hela.

Whiner käkar wiener

Han är så genuint onaturlig och tillgjord den teaterapan att jag får svårt att tro att det skulle vara så illa som han får det till. Vilken varelse förutom Håkankråkan eller möjligen en fiskmås skulle få för sig att ta en (1) klunk yoghurt och sedan spy upp det igen. Är den så stark som utlovas skulle man väl snarare halsa filmjölken, och sedan ölen, och sedan.....
Tycker mer hans skådespel visar på hur äcklig den var.:rolleyes:

Nåja.
Jag hade iaf inte köpt en hel tjockslang å ätit på det viset. Men det den hade helt klart fått plats på min grillbricka eller nån bit på ett spett så man fick smaka en liten bit. Jag tycker det finns många roliga vahettere-korvar nu på grilltillställningarna, och vissa av dom ger ju ungefär samma värme som en heldag på playan eller ett fång ved i kaminen.

vilken normal människa ger 100:- för en korv som är så stark så den inte går att äta??

klarar du det så får du en tröja där du kan skryta med hur jefla tuff du är:rolleyes:

Nu blev jag sugen på en Sorunda-chorizo med stark senap och räksallad, en kall öl och en iskall Jäger...

Harakirikorv verkar vara lättare att äta om man är snorigt packad och omgiven av grabbpolarna enligt tuben...

men.. är det en genuin korv?

tycker bara det ser ut som en chorizo nerblaskad med nån superstark blair sås? :va

ed: nevermind, det va en riktigkorv, såg tv4 klippet nu..

Last edited:
Han överdriver, så farlig är den inte

Du är en av de 13 som klämt i sig hela?

Den här killen klämmer i sig en chili som ligger på 1 miljon scoville, tabasco ligger på 1000 scoville

[YOUTUBE-ID]1tRq8ExAHzk[/YOUTUBE-ID]

Samma chili, måste ha hettat upp förhållande rejält :)
[YOUTUBE-ID]u9vQ2BNDIhs[/YOUTUBE-ID]

Jag skulle lätt göra det :D

Sådär lagom wajldändkräjsy, inget bungyjumpande eller läskigt utan en körv liksom.

Jag är tvärtom, bungy/fallskärm är jag på direkt (fast det är för dyrt här i landet, det blir på någon utlandssemester med hoptejpade gummiband och lappad fallskärm), men att försöka äta en oätbar korvjävel liksom...

Jag är tvärtom, bungy/fallskärm är jag på direkt (fast det är för dyrt här i landet, det blir på någon utlandssemester med hoptejpade gummiband och lappad fallskärm), men att försöka äta en oätbar korvjävel liksom...

Kan inte annat än att hålla med. Bungyjump och annat som man får ut något av är ju värt. Att däremot äta sån där skit eller försöka få poäng hos polarna genom att klämma ballen i flest råttfällor och annat "Dirty Sanches"-inspirerat är ju bara hjärndött..

Kan inte annat än att hålla med. Bungyjump och annat som man får ut något av är ju värt. Att däremot äta sån där skit eller försöka få poäng hos polarna genom att klämma ballen i flest råttfällor och annat "Dirty Sanches"-inspirerat är ju bara hjärndött..

Du får nog byta nick till Bungygubbe ;)

Vad får man ut av fallskärmshopp eller bungy förutom att just samla poäng hos polarna? :va
Har nog aldrig funnits en hoppare som varit tyst om det :tungan

http://www.youtube.com/watch?v=Vu7fwkquZfU
Äh, oätbar tycker jag inte den ser ut att vara. Gillar att han säger "Det är det värsta jag varit med om" och tuggar i sig resten. :)

Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back