Hola´ allihopa, here i am!

nollåtta

Orädd, orakad, omdömmeslös
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
Suzuki sv 650 s
Hej på er!
Här är jag, ny på sh och på hoj för den delen=). Hoppas att man kommer träffa lite sköna personligheter både här o på riktigt! Har inte så många polare som kör hoj, kan man bara "dyka" upp ngn gång när det ska köras i stockholmstrakten? :confused:

nollåtta skrev:
2297880 Hej på er!
Här är jag, ny på sh och på hoj för den delen=). Hoppas att man kommer träffa lite sköna personligheter både här o på riktigt! Har inte så många polare som kör hoj, kan man bara "dyka" upp ngn gång när det ska köras i stockholmstrakten? :confused:

welcome

Japp bara dyka upp!

Nu på onsdag tillex! Upplandsväsby McD 19:00 se mer info på stockholms ålka tråden fö fan bara komma, välkommen !

Låter nice, synd bara att jag jobbar då...nästa vecka har jag dock semester...åker ni då oxå?

nollåtta skrev:
2297880 Hej på er!

Välkommen.... :banana :banana

nollåtta skrev:
2297940 Låter nice, synd bara att jag jobbar då...nästa vecka har jag dock semester...åker ni då oxå?

Håll koll på stockholm åka-tråden för det är alltid folk som är ute o åker :)

Välkommen till farmen med dom andra djuren :tummenupp

Back