henrixo
Mekaniker med gedigna däckkunskaper.
- Gick med
- 26 Nov 2005
- Ort
- Mariestad
- Hoj
- Triumph SP3 -97, Bandit 1200 -98, GSX820 ES, GSXR 750w -94, GasGas 250EC -97
En gixxer 750 -88, svensksåld 3600 mil, välvårdad, koppling bytt, depåstöd, blå/vit. Låter det som en bra hoj, nybesiktigad dessutom, vet ju att man får annan gaffel o vattenkylning några årsmodeller senare, men plånboken styr lite granna samtidigt som jag knappast kan uttnyttja fördelarna av USD o så vidare. Är det en bra hoj? eller är rådet att hoppa upp runt årsmod -90-92?
(~200mil/år) Jag hade en likadan 1991 hade rullat ca2800mil då... (det är väldigt lätt att lossa mätar wiren) 