Hojval?!?!

-xYz-

Ny medlem
Gick med
1 Jul 2005
Hoj
ktm 660
tjena skulle behöva lite rekomendationer på en shyst hoj. har precis sålt min ktm 660 hade en monster 900 innan. sitter nu o funderar på vad jag ska köpa för ny hoj.. inte lätt de här!
skulle vilja ha en hoj med bra drag i (tyckte monstret vart i slöaste laget).. den ska gå upp på bakan på ettan tvåan trean :yoparty minst :D
så ska de även gå att köra lite små touring med den samt stadskörning inte lätt o hitta en bra allround hoj..
har funderat lite på en fazer 1000 lr kanske nån sporthoj gsxr r1 fast de skulle vart shyst om de var lite mer upprätt körställning.

ge mig lite shyst tips! tack!

-xYz- skrev:
tjena skulle behöva lite rekomendationer på en shyst hoj. har precis sålt min ktm 660 hade en monster 900 innan. sitter nu o funderar på vad jag ska köpa för ny hoj.. inte lätt de här!
skulle vilja ha en hoj med bra drag i (tyckte monstret vart i slöaste laget).. den ska gå upp på bakan på ettan tvåan trean :yoparty minst :D
så ska de även gå att köra lite små touring med den samt stadskörning inte lätt o hitta en bra allround hoj..
har funderat lite på en fazer 1000 lr kanske nån sporthoj gsxr r1 fast de skulle vart shyst om de var lite mer upprätt körställning.

Trimmad Bandit.

-xYz- skrev:

Aprilia rs125 :fakta

-xYz- skrev:

Jag ska sälja min för att den gör just det som du vill att den ska göra,, jag ska ha en LC4 istället, annars ryker mitt kort snart.. Ska du provköra så PM:a mig :D

Är du bostadslös mitt i Stockholm och inte har lås till hojen kostar den max 8200/år, helförsäkring.. Jag betalar typ halva det.. :tummenupp
Det är en Speed Triple 04 Special edition BLACK.. Massor med extra till den.. nyservad nymappad.. Nya däck m.m.

Last edited:
-xYz- skrev:

VTR........... :tummenupp

-xYz- skrev:

Jag kan säga dig att en Aprilia RSV Tuono som jag har tror jag skulle passa dig mkt bra.

Det är den enda streetfightern där man inte prutat på kvaliten dvs det är!! en RSV mille med endast toppkåpa tro mig den funkar fantastiskt bra i höga farter faktiskt bättre än min tidigare vfr800.
Man sitter mkt bra i en lagom mjukt stoppad dyna den fina V60 ger inga vibrationer.

Den leverar 125 BHP vilket är ca 135 på veven samt max 100nm på baken och aldrig under 80nm fom 3000rpm så den går upp på baken utan problem.

Tuonon sopar rent i race klasserna på kontinenten i klasserna naked bikes.

Den är ingen dussinhoj människor kommer fram och tycker att det är en läcker hoj och med det brunstiga feta Vtwin ljudet så det full pott.
vem bryr sig om en anonym YZFR1 :rolleyes:

Tyska motorrads senaste streetfighter test vann den klart över andra inkl nya KTM 990.

MAO Köp min :tummenupp

Last edited:
Finns inga standard gathojar som går upp på slangen på 3an av sig själva, kanske några motarder isf.

Det är så jävla mycket skitsnack om sånt här.
Sitter man som folk och inte hjälper till så går inte ens de flesta supersporthojarna upp på mer än 1an.

iofs skojade du antagligen:lol

yonsson skrev:

superduken är nog en jävligt rolig hoj som jag väl skulle kunna tänka mig att leka en del på men jag tvivlar på att den är nån större hit och åka på om man vill köra en lite längre vända med tanke på att den inte har nå vinskydd alls.. och så känns de som lite för mycket pengar att lägga ut för mig. men men den är grymt snygg!

Cbr 929, extremt lättkörd, bekväm, men ändå sportig och hyffsad prestanda! Bra kvalitet dessutom, samt maskingaranti till 06 på de hojjarna som e uttagna 01..

Lam-Kaka skrev:
xYz: hmm klingar DVC något i dina öron?, varför inte en mille :tummenupp

japp är en gammal dvc:are :D roliga tider! millen har jag oxå tänkt på dom är jävligt snygga tänkte då även på tuono:n som har mer upprätt körställning fast jag har dock inte provat nån aprilia än ska nog ta o göra de! vtr kör en polare så jag ska nog ta o prova den oxå, den kan man ju även komma över för inte alltför mycket pengar. trimmad bandit ja vet inte gillar inte utseendet alltför mycket.. men kan vara värd en provtur kanske.. speed tripeln vart jag faktiskt överaskad när jag provade den kändes bra mycket smidigare än den såg ut skön fighter! fast jag har ju även den där fazern i tankarna måste testa en sån oxå. blir nog mycket provkörningar innan jag köper denna gång! tack för tipsen!

IronMike skrev:
Cbr 929, extremt lättkörd, bekväm, men ändå sportig och hyffsad prestanda! Bra kvalitet dessutom, samt maskingaranti till 06 på de hojjarna som e uttagna 01..

testade en sån för nån vecka sen tyckte den kändes förvånadsvärt snäll men ändå är man uppe i mördar hastighter på noll tid fast de inte kändes så :) hehe. men men körställningen.. hmm.. tror de blir lite mer upprätt för min del.. kanske :confused:

Speedtriple. :tummenupp
Framhjulet lyfter bara du tänker på det. :yoparty

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!