Hojväska?

• Thread starter Thread starter MJL
  • Start date Start date
Tankväska är guld ibland, men oftast ivägen när man kör aktivt. På hojsemester brukar jag köra med Bagsterväska men har med ett tunt Bagster kartfodral också och använder när man ligger still några nätter på ett ställe och kör litet gladare dagsturer.

ok, jag kör med Biltemas tankväska, 199 spänn :) funkar över förväntning :)

Jo det är samma märke. Jag kör med en modell som heter Forza. Skickar med en länk på väskorna.
http://www.checkray.se/axio/ryggsackar.htm

Yes, det är en väska åt det hållet jag såg en annan hoj glida förbi med! Men hur är den väskan? Är den svår att packa lite extra eller? tänkte på att materialet kanske inte är så elastiskt och inte tillåter att trycka ner en extra tröja eller så?

Rondellknäskraparutanhjulimarken med en vanlig svart sak från Everest för en trehunka. Tejpat känsliga och fladdriga bits&pieces. Pendlar till jobbet med Kriegasäck för dess storlek. Bra skit, men inte riktigt värd merkostnaden på en tusenlapp.

Yes, det är en väska åt det hållet jag såg en annan hoj glida förbi med! Men hur är den väskan? Är den svår att packa lite extra eller? tänkte på att materialet kanske inte är så elastiskt och inte tillåter att trycka ner en extra tröja eller så?

Näe det är ju den storlek det är och den är ju hård både i ryggen och skalet så töja ut den är bara att glömma

*/ ?>
Nyheter
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage