Hojtur &/el öl på lördag-tråden.

Kjelle

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Supersport(touring)
Har lite oväntat fått barnvakt till lördag, så om vädret tillåter tänkte sambon och jag kanske åka en lugnare sväng på hojen i morgon em för första gången på länge.

För att fira detta tänkte vi sedan gå och sätta oss på någon trevlig uteservering och dricka lite :öl .

Om någon är intresserad att hänga på det ena och/eller det andra så vore det kul. Vi lämnar lill-tjejen i Askersund på fm någon gång, så vi hinner tyvärr knappast hem för att vara vi kistan 13.00.

Kjelle skrev:
Har lite oväntat fått barnvakt till lördag, så om vädret tillåter tänkte sambon och jag kanske åka en lugnare sväng på hojen i morgon em för första gången på länge.

För att fira detta tänkte vi sedan gå och sätta oss på någon trevlig uteservering och dricka lite :öl .

Om någon är intresserad att hänga på det ena och/eller det andra så vore det kul. Vi lämnar lill-tjejen i Askersund på fm någon gång, så vi hinner tyvärr knappast hem för att vara vi kistan 13.00.
du har ju en 145hk NINJA, klart att du hinner.. :tummenupp

Jag är öppen för alla förslag på lördag.... Hoj skall det definitivt köras, en stänkare på kvällen är heller aldrig fel. :fyllisar Ett förslag är ju att dra i sig några goda bögdrinkar på Jac´s uteservering...

Kjelle skrev:

om vi inte ska sjösätta farsans båt så följer jag och annica med på en tur

det var en klok kille vid namn kjell som sa en gång.. jag har aldrig varit så sjuk sen barnen började på dagis och jag vill hålla med om det :död både molly och jag ligger sjuka.. skulle ha varit trevligt som tusan med en tur och riktigt trevligt med bögdrinkar på bögstället jacks.. men jag får nog fan lämna över den här gången.

OK, ska vi säga 15.00 vid likkistan istället, för dom som vill och kan? Då hinner vi med säkerhet hem. Bögdrinkar på Jac´s låter finfint. Kanske Bloms bögmålare vill hänga på? :D

Kjelle skrev:
OK, ska vi säga 15.00 vid likkistan istället, för dom som vill och kan? Då hinner vi med säkerhet hem. Bögdrinkar på Jac´s låter finfint. Kanske Bloms bögmålare vill hänga på? :D

Fan va mycket bögar det blev överallt... Jag kan inte göra något roligt i helgen eftersom Helena fyller och vi ska ha kalas BÅDA dagarna.

erik skrev:
Fan va mycket bögar det blev överallt... Jag kan inte göra något roligt i helgen eftersom Helena fyller och vi ska ha kalas BÅDA dagarna.

snacka om att du kommer tokbögtråkigt när vi åker hoj

Kjelle skrev:
han kommer garanterat att vara där

Kjelle skrev:
Jag kommer kl 15.00. Om målarn följer med kanske vi kan åka till sjön Bulten...?

Själv har jag bokat en heldag med vinkelslipen och ett gäng stenar som ska kapas... :kocko :)

Å ikväll får vi besök så det skiter sig alltihopa. :(

Men det blir fler gånger Kjelle! :tummenupp

Synd att man missar bögrundan då, men imorse skjutade jag en böna till sitt möhippekalas 09.30 :)
Roligt som fan, hon hade aldrig åkt hoj men det gick som smort :hihi

crashtestdummy skrev:
tacka vet jag gyllene oxen, och alla pizzerior i ytterområdena om man ska dricka öl. det är garanterat bögfritt. :tummenupp
japp :tummenupp och där har man tom blivit portad.. det är ju marios hemmakrog

Mattias650 skrev:
Själv har jag bokat en heldag med vinkelslipen och ett gäng stenar som ska kapas... :kocko :)

Å ikväll får vi besök så det skiter sig alltihopa. :(

Men det blir fler gånger Kjelle! :tummenupp

trodde du va en hård kille som klöv plattorna med en danskskalle eller en grymt snabb roundkick :hihi :hihi :martialar

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Back