Hojträff mellansverige..

schneberger

Bannad
Gick med
26 Sep 2005
Hoj
CC Dominator
såå nu är det ju så att man går och funderar lite på om man inte kunde lyckas styra ihop någon träff runt mellansverige.. kanske framförallt för alla fighters, har själv ingen aning eller koll men man skulle kunna försöka träffas i typ karlsborg och sedan köra vätternrundan i kortege..=) stanna till på halva vägen och grilla och härja..

ja eller så är det bara grillsuget som talar.. men helt klart vore det kul..

kom med synpunkter ideeér ,

Mellan Sverige, du menar typ Sundsvall då antar jag...

nä mellan vännern och vättern *hihi*

nä tänkte väll mellan i sverige ngåonstans där man kan träffas och bara fräsa..eller jag vet nog itne helt vad jag vill egentligen...skjut mig
Jag ville bara pika lite.

Ni sörlänningar har ju mellanSverige nånstans i höjd med Malmö. :hihi

fast en tanke slog mig..

www.402m.se eller om det är com.. har ju strippenkörningar i sommar ett gäng stycken.. alltså godkänd dragstip.. visserligen får inte hojar köra.. men dom har utställningsområde..man skulle kunna draga in där och samlas och träffas och ställa ut.. för där är det mycket folk..visserlige bilnördar..så det var nog ingen rba ide´det heller....

jag gräver nog ner mig istället.. eller bygger hoj eller nått.. det kanske man klarar av iallfall

fast en tanke slog mig..

www.402m.se eller om det är com.. har ju strippenkörningar i sommar ett gäng stycken.. alltså godkänd dragstip.. visserligen får inte hojar köra.. men dom har utställningsområde..man skulle kunna draga in där och samlas och träffas och ställa ut.. för där är det mycket folk..visserlige bilnördar..så det var nog ingen rba ide´det heller....

jag gräver nog ner mig istället.. eller bygger hoj eller nått.. det kanske man klarar av iallfall

:rofl :rofl :rofl :rock du är bara för mycket.

Alla får väl lära sig i skolan var SVERIGES MITTPUNKT ligger....???!!!

KentW
Japp, där är jag uppväxt. Torpshammar. Flata klocken. Vilken tur att den hamnade mitt på ett berg. :rolleyes:
Istället för nere i skogen där den inte hade fått nån besökare alls. :tungan

*/ ?>
Back